Gå til innhold

Dette sa mannen min til meg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt historie først, jeg er gravid og må ta abort grunnet min psykiske helse. Jeg er under behandling, og er ikke egnet til å få enda ett barn på dette tidspunktet i livet.

Jeg må sette det barnet jeg har nå, i første rekke. Sammen med meg selv.

Så jeg skal ta abort på fredag, medisinsk. Jeg valgte å dra hjem for å abortere, istedet for å ligge på et kaldt sykehus.

Jeg spurte mannen min om han kunne hente meg (man kan ikke kjøre hjem selv grunnet sterke smertestillende) og svaret jeg fikk var:

han : "Kan du ikke ta bussen?"

meg: "Hva hvis jeg aborterer på bussen? Så forferdelig" (må ta to busser for å komme meg hjem.

Svaret jeg fikk da var det mest groteske noen har sagt til meg noensinne.

"Ja, da får du bare kaste det ut av vinduet" sier han sammen med et flir.

Nå klarer jeg ikke se på han uten å bli uvel :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Den var stygg. For en ekkel fyr, unnskyld HI men det var slemt sagt av han, skikkelig ekkelt.

Skrevet

Huff.. hadde blitt utrolig skuffa jeg. For en ufølsom mann.

Skrevet

Oi....

Grusomt ond ting å si.

Skrevet

Hadde han lyst til å beholde?

Skrevet

Enten har han lyst til å ikke ta abort... ellers så er han en komplett IDIOT som jeg hadde banka livskiten ut av når jeg kom hjem!

Skrevet

Han er kanskje ekstremt lei seg, og ser på det på samme måte enten det går rett i dassen, eller ut vinduet av en buss?

Har du tenkt over at han kanskje har vanskelig for å se på deg nå?

Skrevet

Han vil ikke beholde, og han kom å ba om unnskyldning etterpå.

"Unnskyld da. Det var ikke sånn jeg mente det"

"Hva mente du da?"

"Å fleipe"

"Du, seriøst.. kom hit litt" sier jeg

"nei, jeg vil ikke"

Så jeg tror han er en stor ufølsom idiot som ikke har verken folkeskikk eller følelser!

Skrevet

Kan se ut som om han mangler innlevelse og empati.

Er han en sånn type som har vært alt for nært knyttet til sin mor? Min erfaring er at de som regel blir litt snåle når det gjelder å forstå andre mennesker. De har jo hatt mamma og som alle vet.................................gutter skal få slippe vanskeligheter, det har mor sørget for.

Fortell, fortell.

Håper du satte det onde øyet i ham?

Skrevet

Siden han ikke vil hente deg på sykehuset så kan det minne litt om at han ikke klarer det fori han egentlig ikke vil ta det bort.

Er du sikker på at det er det beste? Hva om han virkelig ønsker dette barnet?

Skrevet

Vel, det sier litt om at dette er vanskelig for han å takle. Og han har ikke skjønt hva det innebærer.. verken praktisk eller emosjonelt for deg. Kanskje dere skulle sette dere ned og prate ordentlig sammen før aborten?

Lykke til uansett!

Skrevet

Er et ingen her som tror at en mann faktisk kan ha følelser rundt å vite at sitt eget barn aldri kommer til å bli født,men abortert med vitende vilje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...