Gå til innhold

8 mnd ler din mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi ler ikke hver dag, men kan godt smile og være ivrig! virker godt fornøyd og er aktiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mina er 9mnd og ler hver dag masse..

Skrevet

Poden min er snart 5 mnd og ler hver dag mange ganger for dagen...

Skrevet

min er 3 mnd og ler hver dag. Tilogmed til helsesøster i går:)

Skrevet

er det uvanlig å ikke le hver dag?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hun ler dessverre mindre og mindre i forhold til før, men det er ofte hun smiler og ser ut til å kose seg skikkelig...i dag lo hun da jeg prøvde å lære henne v-lyd!:P

Skrevet

Gutten vår ler hver dag. Men det er ikke uvanlig om de ikke ler hver dag, nei..:) Er ikke hver dag vi voksne ler heller da..;)

Skrevet

Kommer vel litt an på om man legger opp til dette eller ikke?

Skrevet

godt å høre at det ikke er uvanlig....det blir vel bare mer og mer =) Har ledd siden 5 mnd, ,men ikke hver dag.

Skrevet

min ler hele tida.. spesielt"nå kommer jeg og tar deg"!!! og fikk hysterisk latteranfall når han kom borti isen i dag, og da begynte jeg å le, og så satt vi bare å lo av hverandre ;)

goingen til mamma`n sin :)

Skrevet

Ja, hun ler velsignet mye. Er veldig lite som skal til for å få henne til å le. Ler hun ikke på en stund prøver vi å tulle med henne, lage noen grimaser osv, så ler hun seg skakk med en gang.

:)

Skrevet

Christina er 8mnd og ler hele tiden:-) spesielt hvis vi kiler henne under føttene,armene eller på magen:-) suuuuper skjønt!!!

Skrevet

Når begynte deres babyer og le masse dere som har babyer som ler mye hver dag? Har de "alltid" gjort det eller har det tatt seg opp etterhvert? Mi jente på 6 1/2 mnd ler heller ikke så ofte. Hun smiler veldig mye og ler uten lyd liksom:) Men når hun skrattler skal det være skikkelig morsomt og i det rette slaget. Har som regel en sånn latterrunde hver dag da men skulle ønske at latteren satt løsere..... Håper hun ler høyt mer og mer for det er jo den deiligste lyden i hele verden!:)

Skrevet

første gang han lo var han 2.5 mnd, men måtte kjempe mye de første ukene for å få latter... men etter en mnds tid var det vel latter hver dag tenker jeg.. men er ikke alle som ler like mye, tror ikke det er noe å bekymre seg veldig over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...