Gå til innhold

Ny jobb og graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt frustrert! Har fått jobbtilbud på en kjempe ok jobb som jeg ikke kan si nei til. Men jeg har jo 3 mnd. oppsigelsestid på min nåværende jobb, så jeg begynner ikke før i oktober på den nye jobben. Hva hadde dere gjort? Vi har strevd i et år med å bli gravide og hatt 2 sa. Skal jeg bare kjøre på eller bør jeg vente med å prøve bli gravid etter at jeg har begynt???? HJELP MEG!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare 4 mnd til oktober da.. så uansett er du ikke så langt på vei når du begynner i den nye jobben. Jeg hadde kjørt på jeg=) De kan jo ikke ta fra deg jobben når du allerede har fått den...

Skrevet

Enig! Og argumentet ditt (hvis du føler for å rettferdiggjøre deg selv) er jo at du ikke var gravid da du takket ja...

Skrevet

Forøvrig var jeg i liknende situasjon i våres...jeg tok jobben jeg. Ikke har jeg blitt gravid heller men om jeg hadde blitt det, så er det viktigere enn jobb...:))

Skrevet

TAKK OG LOV FOR DERES GODE TANKER!!!!!!!!

Skrevet

Ja kom igjen ta jobben! Jeg hadde ikke vært i tvil. Det er det naturligste ting i verden at en kvinne blir gravid uansett når det måtte passe i jobbsammenheng :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...