Endaenbabyønskes Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er litt frustrert! Har fått jobbtilbud på en kjempe ok jobb som jeg ikke kan si nei til. Men jeg har jo 3 mnd. oppsigelsestid på min nåværende jobb, så jeg begynner ikke før i oktober på den nye jobben. Hva hadde dere gjort? Vi har strevd i et år med å bli gravide og hatt 2 sa. Skal jeg bare kjøre på eller bør jeg vente med å prøve bli gravid etter at jeg har begynt???? HJELP MEG!!!!!
Beama Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Er jo bare 4 mnd til oktober da.. så uansett er du ikke så langt på vei når du begynner i den nye jobben. Jeg hadde kjørt på jeg=) De kan jo ikke ta fra deg jobben når du allerede har fått den...
Dizzie_mortil3 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Enig! Og argumentet ditt (hvis du føler for å rettferdiggjøre deg selv) er jo at du ikke var gravid da du takket ja...
Dizzie_mortil3 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Forøvrig var jeg i liknende situasjon i våres...jeg tok jobben jeg. Ikke har jeg blitt gravid heller men om jeg hadde blitt det, så er det viktigere enn jobb...)
Endaenbabyønskes Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 TAKK OG LOV FOR DERES GODE TANKER!!!!!!!!
Bianca83 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Ja kom igjen ta jobben! Jeg hadde ikke vært i tvil. Det er det naturligste ting i verden at en kvinne blir gravid uansett når det måtte passe i jobbsammenheng :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå