Yoghurt Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har termin 21. august og har begynt å fikse klart ting og tang til den lille. Til vinteren har vi tenkt å kjøpe en pose til å ha i vogna - men hva bruker man i august/september - før det blir så kaldt at pose trengs? Lammeskinn og dyne - eller?
jentebabymom Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 kalde dager dyne varne dager pledd gjerne lmmeskinnet uansett vær.
drømme* Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har kjøpt en slik kjørepose,og et babyteppe i ullfleece fra nøstebarn.De er fantastisk myke og gode..
Yoghurt Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Takk for tips! Skal en tur på Nøstebarn og handle litt ja, går forbi nesten hver dag og sikler...
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Du har kanskje fått de svarene du trenget?! Men men... Jeg har termin 5-august og i vognen skal jeg ha dyne, pledd/teppe på varme dager og voksipose når høsten og vinteren kommer krypene..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hvordan kommer man seg lett til nøstebarn i oslo med kollektiv trafikk??
Yoghurt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Det ligger nederst på Bjølsen. Lettest er det nok å ta enten 20, 37 eller 54-bussen og gå av på Arendalsgata (stopper rett ved Bentsebrua). Så går du bare opp Bentsebrugata (på vestsiden av elva) og da ligger butikken på et hjørne ved rundkjøringa 100 meter opp.
SusyQ Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Kommer ann på hvor du bor :-) Slå opp adressen din og adressen deres på www.trafikanten.no Den er veldig kjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå