Bellanotte Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Masse fint der, mye likt lilletordivel.no Men som alltid er det jo kjolene som er finest da. (synd for jeg har gutt :-)
Tuttalutta Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Sånn er det dessverre overalt. Men jeg har kjøpt fine klær til gutten min på 18 mnd der.
Bellanotte Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Ja jeg har handlet en del retro klær til han fra katvig. Men de hadde mange artige bodyer der da. ikke likt alt annet som fins på kappahl, hm og lindex.
Tuttalutta Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også klær fra Katvig :-) har kjøpt genser og bukse der fra ej sikke lej (nutty) og han er kjempesøt i de!
Coriander Frau Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er så glad i klærne fra Nanoou som de også har. Utrolig myke! Har kjøpt bukse og genser. Så de hadde salg på masse av Nanoou-klærne nå.
Carnivale Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 ...takk for tips, svidde akkurat av en tusenlapp ..og bare ett plagg ble kjøpt på salg, som vanlig, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå