Gå til innhold

byåsentreff..noen interesserte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært snakk om dette før her inne,så tenkte å ta opp tråden igjen..kanskje vi fikk til et treff snart:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er med, ka med å ta det en gang i neste uke:)??

Skrevet

Jajamensann =) Æ e med =) s¨å lnge det ikke bi mandag lr tirsdag, kommer ikke heim fø omsdags mårra :) reiser på ferie i mårra =)

Skrevet

forslag til dag da noen?for meg er det det samme:O) så lenge det er på ettermiddag/kveld vel og merke

Skrevet

foreslår torsdag jeg da, så vi får i gang noe, kl 19.00 kanskje?

Skrevet

Det var vi tilbake igjen ja! Flott!

Jeg kan torsdag kveld. HVOR?

Skal vi sette det opp på BIMtreffsida, kanskje?

 

Skrevet

det kan vi godt gjøre, noen som vil forestå en plass... Palermo eller noe sånt kanskje?

Skrevet

Jeg har også lyst å være med =)

 

Er så dristig å foreslå Tavern jeg..... Alle treff er stort sett på en eller annen pizza plass så det hadde kanskje vært koselig med noe annet?

Der kan vi jo sitte ute hvis fint vær, og veldig koselig inne hvis dårlig vær?

 

Skrevet

..eller da vinci..de har så fin uteterrasse..men den er italiensk da..men med bra meny på andre ting enn pizza,skal sies;o)

Skrevet

Åååh veldig koselig da! Tavern er jo fiiin...

Men samme for meg.

Kan ikke vi bare si det ene nå, så går vi et annet sted neste gang? Tilslutt har vi dekket alle sjapper i bydelen! Da er det på tide på føde, og så trille av seg all kosematen utover høsten og vinteren? :)

Vil du sette opp treff på BIMtreffsida eller - prøvekluten? Prøver bare å nagle ansvaret til noen. Reiser bort i helga, og vet ikke om det blir noen nettilgang...

Skrevet

hihi,jeg kan jo alltids prøve;o)aldri gjort det før;O)

 

men er det ok for alle at vi setter torsdag 28.kl 19 på tavern da? for i så måte så bestiller jeg bor der

Skrevet

høres bra ut:)

Skrevet

Hei piker!

Jeg satte opp daten vår på BIMtreff-sida (etter litt plunder). :)

Prøvekluten skulle fikse bord?

Gleder meg til å se dere.

 

 

Skrevet

Jeg vil også være med=)

Skrevet

så flott da...

alle får komme! :)

 

Skrevet

Er det for alle uansett når terminen er?=)

Skrevet

iiik...takk for at dere minner prøvekluten på!hehhe..litt vel mye som skjer om dagen,så ikke fått bestilt bord enda,men lover å ringe i morgen når jeg får telefonen min tilbake;o)..eller om noen andre ringer imens,så legg igjen et spor her da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...