prøvekluten+3små Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 har vært snakk om dette før her inne,så tenkte å ta opp tråden igjen..kanskje vi fikk til et treff snart:o)
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 jeg er med, ka med å ta det en gang i neste uke:)??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jajamensann =) Æ e med =) s¨å lnge det ikke bi mandag lr tirsdag, kommer ikke heim fø omsdags mårra reiser på ferie i mårra =)
prøvekluten+3små Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 forslag til dag da noen?for meg er det det samme:O) så lenge det er på ettermiddag/kveld vel og merke
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 foreslår torsdag jeg da, så vi får i gang noe, kl 19.00 kanskje?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Det var vi tilbake igjen ja! Flott! Jeg kan torsdag kveld. HVOR? Skal vi sette det opp på BIMtreffsida, kanskje?
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 det kan vi godt gjøre, noen som vil forestå en plass... Palermo eller noe sånt kanskje?
# Sunshine # Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også lyst å være med =) Er så dristig å foreslå Tavern jeg..... Alle treff er stort sett på en eller annen pizza plass så det hadde kanskje vært koselig med noe annet? Der kan vi jo sitte ute hvis fint vær, og veldig koselig inne hvis dårlig vær?
prøvekluten+3små Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 ..eller da vinci..de har så fin uteterrasse..men den er italiensk da..men med bra meny på andre ting enn pizza,skal sies;o)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Åååh veldig koselig da! Tavern er jo fiiin... Men samme for meg. Kan ikke vi bare si det ene nå, så går vi et annet sted neste gang? Tilslutt har vi dekket alle sjapper i bydelen! Da er det på tide på føde, og så trille av seg all kosematen utover høsten og vinteren? Vil du sette opp treff på BIMtreffsida eller - prøvekluten? Prøver bare å nagle ansvaret til noen. Reiser bort i helga, og vet ikke om det blir noen nettilgang...
prøvekluten+3små Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2007 hihi,jeg kan jo alltids prøve;o)aldri gjort det før;O) men er det ok for alle at vi setter torsdag 28.kl 19 på tavern da? for i så måte så bestiller jeg bor der
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Hei piker! Jeg satte opp daten vår på BIMtreff-sida (etter litt plunder). Prøvekluten skulle fikse bord? Gleder meg til å se dere.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 så flott da... alle får komme!
☆Lille my* Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Er det for alle uansett når terminen er?=)
prøvekluten+3små Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 25. juni 2007 iiik...takk for at dere minner prøvekluten på!hehhe..litt vel mye som skjer om dagen,så ikke fått bestilt bord enda,men lover å ringe i morgen når jeg får telefonen min tilbake;o)..eller om noen andre ringer imens,så legg igjen et spor her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå