LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Bestillt meg nytt spisebord, og i sta kom det: jippi! Gleden ble kortvarig: etter å ha pakket opp tre stoler gadd jeg ikke mer, ALLE var skjeive (èn fot for kort på alle!)... Så over til bordet: og joda: knust! En lang, brd bit på siden sitter så vidt fast i bordplaten( ca 7 cm bred, 40 cm lang)..... Og nå er bohus stengt, og om jeg kjenner på flaksen min vil det vel ta uker, om ikke måneder før jeg får et nytt bord. :-( Føler meg skikkelig teit og materialistisk nå, men fyfan så irriterende.
yasmina Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Det er bare typisk..... Er saa kjipt naar slikt skjer. Vi bestilte bord paa Skeidar og det var oedelagt, etter 2 mnd hevet vi kjoepet og kjoepte nytt paa Bohus.... Hvis det var lang ventetid paa det i utgangspunktet saa kan det nok ta litt tid,, men hvis ikke gaar det nok ganske kjapt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå