Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Lurer på å kjøpe TummyTub... Noen som har erfaring med den kontra vanlig badebalje?
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg brukte tummytub til min første. Han hadde i tillegg kolikk! Den var super duper, og babyen storkoste seg i den. Vi gikk over til å bare bruke tummytuben fordi babyen virket mer trygg siden han ikke trengte å ligge på rygg. Vi kommer til å gå for det alternativet denne gangen også. Kan trygt anbefales!!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Det høres jo bra ut. Synes bare den virket litt "trang" om du skjønner... At det kan være litt vanskelig å komme til for å få vasket babyen....
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Den ser trang ut men det er ganske god plass for det. Gutten min var lang og tung og vi brukte den i mange måneder uten problem. Man støtter hodet/skuldrene og lar ungen sitte og flyte. Når man skal vaske trekker man babyen litt opp og vasker ned i mellom. Når ungen er så små så er den jo ikke akkurat så skitten. Litt olje i vannet også la den få være oppi en liten stund. Det er både beroligende og godt for magen! Etter at den har vært i vannet en stund er det bare hodet og stumpen som trenger litt klutevask.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Supert, da trur jeg at vi går for en sånn! Takk for svar
prøvekluten+3små Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 hihi,toåringen min satte seg i den her om dagen,så trang til formålet er den hvertfall ikke;o) min lille likte ikke tub'en han,så vi har en ubrukt slik bare stående om noen er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå