Gå til innhold

Noen som har "TummyTub"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe TummyTub... Noen som har erfaring med den kontra vanlig badebalje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg brukte tummytub til min første. Han hadde i tillegg kolikk! Den var super duper, og babyen storkoste seg i den. Vi gikk over til å bare bruke tummytuben fordi babyen virket mer trygg siden han ikke trengte å ligge på rygg. Vi kommer til å gå for det alternativet denne gangen også. Kan trygt anbefales!!!!

 

Skrevet

Det høres jo bra ut. Synes bare den virket litt "trang" om du skjønner... At det kan være litt vanskelig å komme til for å få vasket babyen....

Skrevet

Den ser trang ut men det er ganske god plass for det. Gutten min var lang og tung og vi brukte den i mange måneder uten problem. Man støtter hodet/skuldrene og lar ungen sitte og flyte. Når man skal vaske trekker man babyen litt opp og vasker ned i mellom. Når ungen er så små så er den jo ikke akkurat så skitten. Litt olje i vannet også la den få være oppi en liten stund. Det er både beroligende og godt for magen! Etter at den har vært i vannet en stund er det bare hodet og stumpen som trenger litt klutevask.

Skrevet

Supert, da trur jeg at vi går for en sånn!

Takk for svar

Skrevet

hihi,toåringen min satte seg i den her om dagen,så trang til formålet er den hvertfall ikke;o)

min lille likte ikke tub'en han,så vi har en ubrukt slik bare stående om noen er interessert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...