Crazyyyyyyyy:) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Kan man bruke grøt so skal blandes i vann hvis man skal lage velling? og evt hvor mye grøtpulver i flaska??? Har nestle sin havregrøt med rismel.... Noen som vet?
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2007 Dytter litt i håp om at noen kan svare meg....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Grøtpulver bør ikke gis på flaske, punktum. Skaff deg vellingpulver fra Sverige eller noe...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 skal ikke risgrøten blandes med melk da? syns å huske det da..
mamman til M&M Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 jeg bruker all slags grøt til velling jeg...hun er 4 mnd, får formiddag og kveld...har kjøpt velling smokker med større hull da og tar litt ekstra med mme eller vann..kommer ann på om du skal bruke melk eller vann..bruker risgrøt, maisgrøt eller så bruker jeg en banangrøt man får kjøpt i sverige fra semper..hun drikker alt fra 100-150 ml per måltid:)
mamman til M&M Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 og jo risgrøt og maisgrøt blandes med mme, havregrøten og den banangrøten med kokt vann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå