sjeroks Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 har brukt pearly nu, å den finn bare ikke eggløsning på mæ.. *frustrerende
millymolly&mini Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Skjønner det er frustrerende, men så bra at pearly fant det ut. Da kan du kontakte lege og be om gyn.time. Kanskje begynne med pergo...
sjeroks Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 får man d, selv om man ikke har vært prøvere ett helt år? har bare prøvd i 6 mnd.
*vilsågjerne* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Dytter den her opp til deg jeg Synes du har rett til et svar på den ja
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Heisan! Jeg hadde knapt prøvd en måned, men fikk likevel pergotime. Grunnen var at heg hadde slitt med en håpløs syklus i et år da jeg kontaktet gyn, og det var dermed ikke noe vits å vente med pergo. Da var helt umulig for meg å finne EL, om jeg i det hele tatt hadde det da. Så ifølge meg og min historie, så burde du absolutt få pergo nå ja! Lykke til! Klem
sjeroks Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 takk:) håpe d. har allti hatt rar syklus. så får håpe legen tar mæ alvorlig.
millymolly&mini Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Hei, igjen! Ser du fikk svar, bra! Ble avbrutt av sønnen min, så fikk ikke svart. Hør med lege du! Litt travelt her, så får ikke svart mer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå