Gå til innhold

Mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steller seg ALDRI.. går i joggeklær EN gang å BESTANDI (ikke at det er noe gærnt) Men det går jo ant å stelle seg av å til når man skal noe. fixe håret, ta på parfyme, ta andre klær på. kanskje en olabukse å en skjorte. Saken er at : jeg har hatt kjæresten med meg MANGE plasser, til familien, middager, uansett, han orker aldri å "fixe" seg litt.

idag, har han avsluttning på jobben (ferie fra imorgen av) å dem skal å bowle. Han fixa håret, tok på andre klær, barberte seg, og parfymerte seg.

kjente jeg ble GANSKE irritert jeg. !! at han aldri orker å gjøre det for meg. eller når jeg skal ta han med noen plasser. arrg

Overreagerer jeg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart han vil være fin når han skal ut med jobben, det er sikkert mange fine damer der.

Skrevet

Jeg har i alle fall ikke gidda å fiffe meg opp med slike holdninger du har Hi.. mulig du burde ta et hint:-) Mannfolk som steller seg for kjærringa er som regel glad i dem og setter utrolig stor pris på kjærringlærva.. Så hvis han pynter seg for å bowle, så har jeg nok ville sniffa litt på de bowlefingrene når han kom hjem i løpet av natten:-)

Skrevet

ja, fine på sin måte, så er dem 45 ++ å ingenting for han da..

Skrevet

unnskyld yppert, men jeg skjønte ikke helt.. holdinga mi ?? hva er galt med den ?

hi

Skrevet

Som regel dem det lukter sterkest fra:-)

Skrevet

skjønner ikke jeg, hva du mener. hva er galt med holdninga mi ?

Skrevet

Et slikt næpskræv som alltid må rakke ned på stakkaren for at du mest sannsynlig har tippet over til den klimaktelle fasen av livet ditt.. Mannfolk blir som regel småsprø av slike som deg vennen:-) Dessuten så skrev jeg holdninga og ikke holdinga.-)

Skrevet

feil plass:-)

Et slikt næpskræv som alltid må rakke ned på stakkaren for at du mest sannsynlig har tippet over til den klimaktelle fasen av livet ditt.. Mannfolk blir som regel småsprø av slike som deg vennen:-) Dessuten så skrev jeg holdninga og ikke holdinga.-)

Skrevet

hvilken rett har du til å dømme meg ? kalle meg næpskræv osv.. skal si du er en rikti umoden å stygg man.. skal du bare være frekk kan du likegreit la vær å svare.. Du er virkelig flink til såre.

Jeg hadde bare et spm, å det var om jeg overdrev.

Synes selv det er trasi at han friska seg sånn opp for den avsluttninga, når han aldri kan gjøre det for meg, eller når jeg tar han med noen plasser.

Så skal det sies, at vi har vært sammen noen år.. men likevel. Å jeg burde forlatt han for LENGE siden, på måten han behandler meg. Han har det ganske fint skal jeg fortelle deg.

Så kom ikke her å tro du vet så alldeles mye om mitt eller våres liv sammen. Du har ingen rett. Du er rett å slett ufyselig :(

Å beklager skrivefeilen min.

Skrevet

uff da:-) Det var litt av en skyllebøtte du ga meg:-) såså... fakta er den at du tydelig har fått deg en mann som ikke tar seg selv så utrolig høytidig... Kjenner sorten da jeg har en "kompis" (nyskilt) som var et prakteksemplar på joggebuksemannen. alltid uflidd, luktet gris, fjerter i alles nærvær og kun stelte seg i anledninger da han selv skulle være med på noe:-) Han hadde selvfølgelig ikke fnugg av peiling på klesvalg eller annen smak på farvesammensetning.... Han sitter og hos meg å forteller at han skjønner ikke hvorfor dama forlot han:-) Hun igjen forteller at hun ikke maktet den uhygeniske fyren lengre:-) Thats life....

Skrevet

ja, synes du jeg overreagerer da ? at jeg ble irritert ?

Du har så absolutt rett i beskrivelsen av hvordan han er. For han er akkurat sånn som han kompisen du beskriver.. Mener du at han ikke er glad nok i meg til å friske seg litt opp av å til ? siden du skrev lenger opp her at menn som er glad i kjærringene sine frisker seg opp for dem.

hi

Skrevet

Dessuten så må du gjøre noe med den og/å skrivinga di:-) Før skrivepolitiet her inne tar deg... og de er mye værre enn meg:-)

Skrevet

Ikke ta alt så bokstavlig:-) Han mangler noe vesentlig å mest sannsynlig så har det ingenting med om han er glad i deg eller ikke... Han er bare født slik!!! han enser mest sannsynlig ikke tanken på at han skal fikse seg opp:-) Han kompisen jeg forteller om var rett og slett så ufyselig i den hygieniske veien at mange reagerte. For han var det bare helt naturlig å være slik... Han sitter i dag helt knust pga hun stakkars dama ikke klarte å holde ut lengre med han:-)

Skrevet

noe fokuserer du nå på.. Skriver som oftest dialekt. da er ikke og/å så nøye.. men til mitt forsvar så kan jeg skille på og/å. å bruker du foran et verb ;) å og bruker du hmm, hvordan skal jeg forklare det. eks : " jeg skal ut å spise, og deretter hjem." hehe

Skrevet

Haaaaaaaa... ikke prøv deg... da blir du diskvalisert her inne:-) Jeg kom bare med et godt råd før skaren av lærere, sensorer norskfreaker inntar kranglesiden:-)

Skrevet

OG en ting til, takk for et ordentlig svar, uten at du måtte rakke ned på noe ;) satt pris på det. Nå skal jeg OG ungen ut Å fly drage ;)

Skrevet

Ha ikke si det... jeg tipper du er en elendig dragefører og at den stakkars ungen din må se dragen fly avgårde langt avsted pga at du mest sannsynlig er for svak til å holde på tråden:-)

Skrevet

der var du tilbake ;) *riste på hodet* jeg er god til å fly drage jeg.

Skrevet

Phøøø bare noe psykologen din forteleer deg for å bygge opp selvtilliten din det vennen:-) Tipper du er håpløs med drageflyging.. snubbler og banner forran skrekkslagne unger som håpefullt venter på at en mester som meg skal komme å berge situasjonen:-) lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...