Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bli gravid... Har prøvd siden april i fjor (med en liten pause etter jul), og skjer jo ingenting... Skjønner det er folk som har prøvd lengre enn meg, men folk som ikke vil bli gravide har jo ingen problemer med å bli det..

Jaja, er vel bare å kaste seg i en ny pp... Tanta kom i dag 1 dag på overtid og etter å ha lurt meg i 3 dager (såvidt spotta litt), så hadde egentlig begynt å håpe at det hadde klaffa...

Men men, lykke til alle prøvere og særlig dere som har prøvd en stund, nå er det vår tur:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke komme og si at jeg fortår hvor tungt d er å prøve og prøve og ikke få noen spire....

For d aner jeg ikke hvordan er, og kan godt hende jeg har et annet syn på saken om det en gang blir meg som må prøve en god stund, eller til og med aldri kunne få det til!

Men jeg synes d blir litt teit å si d slik....

Skal vi som ikke ha prøvd så lenge ha dålig samvittighet om vi er heldige da?

Skrevet

Uff så trist, er jo så pyton når det aldri klaffer...Håper virkelig du blir gravid snart! Jeg vet alt om hvordan det er å slite med å bli gravid og jeg føler med deg. Husker i perioder følte jeg alle ble gravide helt uplanlagt,med prev. og alt det der...ikke helt min verden. men HELDIGVIS sliter ikke alle like mye! Krysser fingrer for deg!

*klem*

Skrevet

Trulte: Mente da ikke at de som ikke har prøvd så lenge og blir gravide skal få dårlig samvittighet...

Hvis man ikke har noe positivt å si så kan man vel bare HOLDE KJEFT!! Det er ikke svarplikt...

(Ja, har som sagt tr på besøk og er litt irritabel)

Skrevet

Ok, tar til meg den....

TR i anmarsj her og.....

Skrevet

for et utrolig latterlig svar Trulte!!

hei rosered:-)

så utrolig kjipt at det aldri klaffer!

har endelig klart å legge fra meg alle de desperate tankene jeg da...hehe,

og det er veldig deilig.

klare å tenke på noe annet...endelig.

går det bra med deg ellers??

klem

Skrevet

Så bra du har klart å legge fra deg de desperate tankene da:)

Trodde egentlig jeg tok det litt med ro nå, men når jeg begynte å tenke over symptomer osv så steg håpet... Vært småkvalm en uke nå, men antakelig pga stress på jobben... Men når da tanta kom i går forsvant jeg helt ned i kjelleren...

Men det går bra med meg, har vært litt mye pes på jobben i det siste, men nå går det mot sommer og "slappere" tider så da blir det nok bedre:)

Hvordan går det med deg da? Hadde dere en fin ferie??

Skrevet

Vil bare si tvi tvi, tror det er din tur neste gang, jeg:)

Skrevet

vi hadde en kjempe bra ferie!!

skal jobbe nå i sommer,så bærer det vel ut på nye forsøk på Riksen

litt uti august...peees....

nå kryr det jo av "jeg-er-gravid-etter-1pp-folk" her,så nå er det feit meg

på tide at det klaffer for oss også!

skal vi si neste mnd??

hun "andre" har vel fått baby nå eller?

snakker du noe med henne?

Skrevet

Hei du,

Din tur er jo like om hjørnet!! Temper du? vet du når du har el? Klarer du å bare gi blaffen i tankene om graviditet neste periode? ikke at jeg tror det har noe å si, men at det sikkert er veldig slitsomt å tenke masse på det.. og særlig når det blir noen skuffelser. Klarer du å tvinge tankene vekk? Jeg har ikke begynt å prøve skikkelig, men merker i allefall at det opptar mine tanker litt for mye. Kjenner etter symptomer, tar forbehold osv..

Selvfølgelig er det din tur snart. Tenk at hver mens framover (håper ikke det blir flere da) er et STORT skitt nærmere.

Skrevet

Blir spennende med nye forsøk i august da... Håper det klaffer neste mnd da, for begge:) Er sykt mange som blir gravid i 1 pp nå ja...

Hun andre, Marianne, har fått baby nå ja.. Fikk en gutt 12.juni, 13 dager over termin, var å besøkte dem på sykehuset 14. juni... Blir ikke bare litt mer babysyk av det da... Men men, blir vel min tur en gang og...

Skrevet

Temper ikke, det funker ikke pga jeg aldri står opp til samme tid, i tillegg så klarer jeg ikke huske det, er stort sett i koma når jeg står opp, har prøvd... Men vet når el er, har regelmessige sykluser og merker det på kroppen når el er.. Vi har truffet i det siste ihvertfall, for har brukt el-tester og.. Sier til meg selv hver mnd at jeg ikke skal tenke på det og bare ta det som det kommer, men det er umulig... Selv om jeg prøver å innbille meg selv at det ikke er så viktig så merker jeg alle tegn på el osv...

Får se i sommer da, tenkte å ta det helt med ro og bare nyte livet så får se om jeg får sendt babytankene på ferie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...