Gå til innhold

gutten min velta kaffe over seg.. huff.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en kopp kaffe til pappan som sto på bordet,og så er vår lille prins i trasstider... han skulle velte den koppen uansett,, og til slutt fikk han til det.. men den han ikke regnet med var å få varm kaffe over seg..

Den var ikke glovarm heldigvis,men bra varm allikevel. jeg kasta ungen i dusjen med iskaldt vann med en gang. tok av klærne etterhvert..

Tenkte ringe legevakta med en gang,men det ser ut som om det gikk bra.. han fikk over ene armen bare og den er ikke rød engang. han sier han ikke har vondt også.. regner med at han sto lenge nok i iskald dusj.

Fy som man blir skremt da.. jeg har alltid vært svært påpasslig med varme saker.. jeg drikker ikke kaffe selv og irriterer meg grønn på folk som setter koppen tilgjegelig for barn.. og sier at de følger med osv.. huff.. men det gjaldt ikke denne gangen da.. den sto midt på bordet og han kasta seg over koppen for å velte den med vilje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. ja noen er uhellet ute uansett. Virker som det går bra med ham da, utrolig hva de tåler disse småttisene. Kaaaanskje det er håp for at han husket hendelsen til siden? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...