Gå til innhold

hva betaler man for overvekt på flyet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal fly sas.... 20 kg er jo ingen ting når man skal ha med seg en junior!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe vekt på flyet.vi betalte 450 for 15 kg, er bedre det, enn å bli tatt for overvekt, det er dobblet så dyrt.

Skrevet

Betalte visst 700 kroner for et ekstra kolli engang (fra Norge til USA), mens søstra mi betalte 20 dollar for overvekt i en av koffertene sine, så jeg er ikke sikker.

Spørs vel kanskje hvor langt man skal?

Skrevet

SKAL TIL HELLAS. SYNES DET ER HELT SYKT AT JEG IKKE KAN HA MED MER ENN 20 KG NÅR MAN HAR MED SEG BARN!

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe hva du tar med om 20 kilo er for lite, men altså - ungen har 10 kilo bagasje + vogn i tillegg til dine 20 kilo. Og en stellebag i tillegg til din håndbagasje.

Overvekt koster 10 euro kiloen (ca 80 kroner).

Skrevet

Tja......med en sønn som er ganske kresen og vært syk. (frisk nå) så har jeg bla mat med til han for en uke. ellers blir det jo tross alt litt tøy da. Jeg ønsker at både jeg og han skal være rene hver dag*:)

*Men nå har vi 23 kg i kofferten. pluss bitte litt håndbagasje og vogn. Mangler bare å legge ned dyna hans i morgen tidlig.

Skrevet

obs obs !!! har nettopp vært ute å flydd, og det er ikke noe bagasje som tilhører barnet.

Men vogna er utnom, så den kan du pakke full, for den går ikke på vekta...

så bare det var en annen som sa det var 10 kg + vogn, men det er det ikke....

Skrevet

D'oh. Jo, det er det. Det er da bare å gå på SAS' hjemmesider og lese bagasjebetingelsene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...