Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hehe.. Jeg har bestilt svangerskapsboka på babyverden, og sjekka postkassa ofte om den var kommet. Var også i dag, men ingen ting... Men i dag kom sambo inn med posten.. og der var den.. Han har klart å sett hva det var, og jeg ble tatt på senga... Heldigvis fikk jeg vite fra ei veninne at hun fikk denne sent i sitt svangerskap og hun skulle ønske å ha den fra dag 1.. Dette sa jeg til han.. Han bare flirte av meg.. hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hahahahaha...sorry...klarte ikke la være å le...hahahahahahaha....Men det er jo sant..kjekt å ha den tidlig..hihihi....
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 hihi..... Jeg har kjøpt rosa og blått sengetøy.. ligger slengt inne på kontoret.. hehe.... et rom vi ikke bruker da, men som lagringsplass foreløpig. Blir babyrommet etter hvert det! I morgen skal vi kjøpe bokhylle og etterhvert skal vi kjøpe klesskap.. hihi..... må forberede meg haha... blir hvite møbler og kaffe latte på veggene. Passer fint til gutt og jente haha... Kjøpte kjole til meg i dag... sa til sambo: denne kan jeg bruke når jeg blir gravid også haha... Han sa: så fint da
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Nå er boka (vel... bøkene) bestilt! Sambo må ta inn posten, for jeg skal på ferie nå haha
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 den har jeg lyst på også og jeg lånte en på biblioteket en gang.. tror den het ascehougs store bok om svangerskapet.. eller noe lignende.. den har jeg lyst på
Jumpy Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Bare Ine og Gladjent@... er dere offisielt gått over til å bli prøvere????????... er det noe jeg ikke har fått med meg igjen nå da... hi hi...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har ikke gått over til prøvere ennå, men jeg leser alt som er, og fikk beskjed fra ei veninne at den boka var kjekk å ha fra dagen man testet pos, så derfor bestilte jeg. hihi... Men håper jo å bli prøvere snart da.. hehe, men tviler det skjer med det første...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg er heller ikke prøver haha, men forbereder meg! Hihi... Satser på desember 2007/januar 08 å begynne prøvingen da! Jeg bestilte boken fordi gl@jent@ bestilte den! Haha.... Ble "revet" med! Og kjolen kostet bare 149 kroner, var veldig fin selv uten mage haha Nå er jeg superglad på babycakes sine vegne!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 Hihi.. Gøy å lure med seg Bare Ine ja. hehe Ja kjempe gøy med Babycakes! Men gjett om jeg er misunnelig da! hehe
*tybber* Skrevet 23. juni 2007 #10 Skrevet 23. juni 2007 *hihi* Artig! Spør sambo hele tiden om jeg kan kjøpe en vippestol osv jeg! *haha* Men jeg får ikke "lov" enda! =P *blæææ*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå