Cillia Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Krysser fingrer og tær for oss som har IKM til helgen. Jeg har på lørdag! Lykke til alle sammen!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har søndag men tr kommer her.. Men ønsker dere andre lykke til!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 jeg har også på lørdag... egentlig er ikm fra i dag til og med lørdag...el kom litt tidligere så jeg vet ikke helt sikkert når ikm er men siste dagen er på lørdag uansett=) *lykke til*
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har lørdag... og synes det er så utrolig lenge til. Har en viss følelse av at jeg får TR på besøk, og at hun kommer et par dager senere, bare for å kødde litt med huet mitt :-P
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Fredag her! Og begynnende menssmerter... Men lykke til til dere alle :-)
Kystrøya Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har og på lørdag eller søndag. Eller, teller man foresten dager fra første mensen begynner? Da har jeg vel IKM på fredag kanskje. Husker aldri det =) Uansett, tror ikke det ble klaff denne mnd. Har hatt mensmurringer helt siden jeg hadde el. Skjønner ikke hva det er, men kroppen er nå rar så =)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 teller fra første mens dag ja=) jeg har også hat mensmurring siden et par dager etter el helt til i går da ble det erstatta med noe anna ubehagelig greie nede til høyre, dvs høyre siden nedre del av magen, eeeeh det strekker seg nedover i foten og=( aner ikke hva det er for noe men men det er nå der, går litt bakover i ryggen også...merkelige greier, er sikker på at dette bare er en ny måte for kroppen å kødde med meg så*ler litt*den må finen nye og smartere måter hver gang*flirer* el kom tidligere denne gangen så min ikm er fra i dag til lør sånn egentlig da... skrev jeg dte ver? hmm jaja kan man si det ofte nok? synes dagene går vanvittig fort til lørdag jeg...skremmende egentlig, da får jeg vite om jeg har en microstjerne eller om det sorte hullet kommer og slepper en ekkel bombe på meg;o) uansett lykke til=)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 har ikm på lørdag:-) jeg synes det er kjempe lenge til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå