Gå til innhold

Sorry men FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det så jævlig vondt, skulle møte to venninner i dag med to babyer min døde i uke 20, hva skjer, jo pynter meg reiser og ser de og knekker helt jævlig sammen midt på senteret og måtte bare løpe ut, uten og klare ta en kaffe engang, nå er det gått syv mnd siden vesle jenta mi døde i meg og har en vakker datter fra før, hvorfor spiser dette meg opp innvendig , hvorfor klarer jeg det ikke og se andres små babyer. faen mister vesla mi og nå klarer jeg heller ikke være sammen med venninnene mine..DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte bare få det ut, mannen min jobber kveld, datteren min er ute og leker og jeg er bare trist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo klart det har satt sine spor å miste din lille,og 7mnd er ikke så lenge...

Vet du,gi det litt tid...Mamman min mistet sin i nov 2005,hennes sønn var fulborn men uansett,vondt er vondt...Men,det jeg skal frem til..Hun syns det er tungt per dags dato,tror du skal la deg selv bruke tid på å komme deg jeg....Det er tross alt snakk om barnet ditt.....Tror di venninnene dine innerst inne skjønner at det er tungt for deg....

Skrevet

huff, stakkars deg.. kan ikke tenke meg til engang hvor vondt du sikkert har det :-) Sender deg noen varme tanker og klemmer, og håper at det går litt bedre med deg nå som du har fått ut litt følelser... : - )

Skrevet

Nov mnd hater jeg!!!!! mistet nov 2006 uff hun var helt utviklet utenpå negler og liten vakker jente som jeg hater reiste fra meg!!!!!! begravelsen var forferdelig, uff, men takk for varme tanker og gode klemmer. ja venninnene mine fikk kjempe vondt av meg, men alikevel en mager trøst der de sitter med sine to babyer..ikke misforstå unner de det begge men livet er ikke rettferdig og det hater jeg.

Skrevet

Det er fordi du sørger enda det, vennen... Det er lov å knekke sammen og lov til å gråte. Når du er feridg med sorgarbeidet ditt, så kan du gå videre, men jenta di vil alltid være med deg! Du kan fint være sammen med venninnene dine etterhvert, du kan til og med se små babyer uten å kanskje tenke på vesla di etterhvert. Dersom du ikke føler at du takler dette alene, snakk med noen om det! Det finnes både proffe og uproffe som kan snakkes med om sorgen din. For du har all verdens rett å sørge en stund etter et dødsfall.

Klem fra meg iallefall på denne drittdagen.

Skrevet

Har du fått tilbud om å snakke med noen proffe eller,kan være det kan være godt for deg å få ut absolutt alt vet du...Vet ike hvor tungt det der er,var med mamman min på fødselen,men det var jo ikke mitt barn så får ikke satt meg heeelt inn i din situasjon..

Jeg har selvfølgelig full forståelse for at du føler som du gjør,og det vil nok dessverre ta litt tid før du klarer å være helt 100% positiv igjen,for det er tross alt en lang prosess du må igjennom nå.....

Skrevet

Takker for all støtte, snakker med proff og de rundt meg, pakket ned baby tøyet som var lagt i skapene tatt ned alt jeg hadde gjort på det som skulle bli barne rommet, og besøker graven og snakker med de nærmeste. men enkelte dager er ikke til og holde ut, desverre er den ene dagen i dag. i morgen blir ting litt bedre, men har fortsatt det samme problemet at jeg ikke får truffet venninnene mine..snufs.

Skrevet

Godt du har orket å pakke ned bebi tingene da,for det er jo tøft nok bare det....

Du kommer nok til å kunne sitte med venninnene dine etterhvert skal du se,men blir nok estra sårt i og med at de har smått....

Sender deg iallefall en varm klem og håper du får en lettere dag i morgen :o)

Skrevet

Tusen Tusen Takk........Sender en klem tilbake som takk for støtten!

Skrevet

Uff - stakkars deg....aner ikke hva jeg skal si.....vil bare gi deg en god klem. Kan ikke engang begynner å forestille meg hva du går gjennom....

*trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...