Gå til innhold

jeg gir opp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet IKM imorgen... men idag våknet jeg av at jeg hadde forferdelig vondt i magen.. stod opp, gikk på toalettet og der kom TR, tror jeg ihvertfall, kom bare etpar dråper.. etter det har jeg blødd bittelitt men ikke mye... så får bare se da om det kommer noe mer.. er ihvertfall ikke gravid denne mnd heller.....

men da gir jeg opp for en liten stund jenter... orker ikke at dette skal på en måte ødelegge sommeren min... er så lei av å få negative tester,,,

Er nok tilbake her om en liten stund,,, kos dere masse i sommer å gratulerer å lykke til, til dere som ble gravide denne pp =)=)

masse klememr fra meg!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Ta deg litt fri du...men ingen grunn til ikke å hekke i sommer likevel :)

Her kom TR idag og er nå over i 11 pp... sukk. Trodde ikke det skulle ta sååååå lang tid!

Men nå blir det bim-pause for resten av sommeren tenker jeg.

Skrevet

Hei Paulita!

Du må ha en riktig god sommer fra jobb og alt annet he he, jeg følger ditt råd, så får vi heller komme sterkere tilbake!!

Skrevet

Her kom også tr brått og brutalt 4 dager før ikm. Og jeg som trodde/håpte at kroppen var i gjenge igjen....

Ja, ja. Det er vel bare å stå på videre. Over i 5.pp for meg etter MA. Får bare håpe at noe skjer i løpet av sommeren.

Håper det går i boks til deg også snart Paulita!!

lykke til, og kos deg i sommer med eller uten prøving!!

Skrevet

Åh.. så godt å høre at det er andre enn meg som sliter, ikke vondt ment jenter, men jeg synes det alltid er noen nye som har fått positiv test og jeg blir bare sååå skuffa av det.. jeg har begynt på en pause jeg og.. begynte denne mnd her =)

skal ha pause i 6 mnd jeg tenker jeg... må nyte sommeren og høsten nå :)

lykke til alle sammen..

Skrevet

Min kom faen meg over en uke før... snufs:-((

Skrevet

Måtte likevel innom å titte litt.... TR er kommet for fullt hos meg ass.. Er godt å høre at det er andre som også sliter litt med detta ja... Føler meg litt rotten når jeg sier at jeg ikke orker mer siden jeg kun har holdt på i ca 4pp litt av å på pga sambo som ikke helt klarer å bestemme seg... Hører jo om andre her som har prøvd i flere år, og andre som ikke har sett snurten av TR på 80 dager..

Sier ikke at jeg skal slutte med å ha sex hehe, men blir så utrolig utafor når TR kommer og negative tester osv, jeg vil så gjerne at spisen skal feste seg liksom.. Og orker ikke helt at det skal gå utover sommeren min, nå vil jeg bare kose meg å ikke stresse med noe. Så får vi se nå da om den kanskje sitter nå som jeg ikke stresser...

har jo vært til undersøkelse og ingenting er hverken galt med meg eller sambo.. da er det kanskje enda mer frustrerenda at det ikke går.. Er det noe gærnt så vet man ihvertfall om det og kan få videre hjelp...

Kjøpt nytt hus vi, så vi flytter inn om 2ukers tid... gleder meg masse.

Og familie komemr på besøk fra puerto rico å skal være hos oss. da får jeg 2 nieser på 2-3 år som jeg kan leke mamma for i hele sommer og forbrede meg litt på det som en dag kan bli virklighet :) hehehe

Så god sommer jenter! og kos dere masse i det fine været.. og dere med de fine store magene.. misunner dere over alt på denne jord, og masse masse lykke til! unnder dere det virkelig! :):)

*masse klemmer fra Paulina =)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...