spira1 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei får alle som er gravide utstående navle og når er det evt normalt og få dette??
Aylinah Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hehe jeg er 27+3 nå og navelen min har strekt seg,men den står ikke ut ) Det er forskjell fra person til person,hehe noen får andre ikke ) Så det er nok veeeeldig individuelt )
T.B.m. Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Forrige svangerskap gikk jeg helt ut til termin med innovernavle, og kommer trolig til å gjøre det nå også.. Men så har jeg en veldig dyp navle også
Trønderjente82 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også fremdeles innovernavle, men den har blitt litt rarere da... Hehehe:)
Miss RM Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Navlen min står ikke ut enda, men det ser ikke ut til at det er så lenge til.. (Ser litt merkelig ut, hehe..) Er førstegangs og 20 + 3 :-)
dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 jeg er 27 + 5 på vei nå, og navelen min har heldigvis ikke kommet ut ennå (er følsom når det gjelder den) hehe.. men i går oppdaget jeg plutselig at jeg hadde to "arr" på magen.. jeg som bare har sett ett .. viste seg at det var arr fra piercing som har kommet fram, fordi navelen (det rundt) har strekt seg så mye ut.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå