Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt ferietur med et selskap, får mail i dag om at vi ikke kan få det ene rommet slik vi har bestilt det. Fikk selvsagt en kompensasjon, men risikerer nå at rommene ligger i hver sin etasje og på hver sin side siden de ikke kan garantere at vi får rommene ved siden av hverandre. Syns kompensasjonen er latterlig, i forhold til totalsummen.

 

Vi har spart lenge lenge til denne ferien og nå begynner jeg faktisk og se litt mørkt på hele ferien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...