1881 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har bestilt ferietur med et selskap, får mail i dag om at vi ikke kan få det ene rommet slik vi har bestilt det. Fikk selvsagt en kompensasjon, men risikerer nå at rommene ligger i hver sin etasje og på hver sin side siden de ikke kan garantere at vi får rommene ved siden av hverandre. Syns kompensasjonen er latterlig, i forhold til totalsummen. Vi har spart lenge lenge til denne ferien og nå begynner jeg faktisk og se litt mørkt på hele ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå