Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Husker da jeg nettopp var fylt 19 år og satt med en liten jente i armene...det er som om det var i går. Nå er jeg inne i mitt 23. år, er tobarnsmamma og lurer på hva som har skjedd med årene og tiden. Syns det går alt for fort, og jeg blir nesten skremt. Føler ikke jeg får kommet i gang med noenting, føler meg for gammel til enkelte ting og syns rett og slett bare at tiden stikker fra meg.
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Trøsten er at tiden bare kommer til å gå enda fortere! Jeg er 10 år eldre enn deg, men jeg sverger på at jeg akkurat var 23:):)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Syns det er litt trist, føles som om livet bare løper fra meg.. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, eller hva jeg skal gjøre for å føle at jeg får noenting ut av det, eller være skikkelig lykkelig. (nå tenker jeg ikke på barna.)
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente.....er du ulykkelig fordi tiden går så fort, eller er det noe annet som gjør deg trist?
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Var kanskje litt dårlig formulert. Jeg føler bare at årene forsvinner og jeg ikke får gjort noenting men står på stedet hvil på en måte. Har en utdannelse jeg ikke får brukt og er akkurat ferdig med allmennfaglig påbygg slik at jeg har studiekompetanse. Men det er ingenting som frister å studere. Jeg er utdannet kjole og draktsyer og drømmer om å åpne egen butikk, men det har jeg ikke råd til. Jeg elsker å skrive musikk, synge og spille gitar, og jeg elsker å stå på en scene med alles blikk rettet mot meg og synge ord jeg selv har skrevet ned...men det er en drøm som aldri kommer til å bli virkelighet. Jeg vet liksom ingenting, og blir bare eldre og eldre uten at jeg får til noenting, føler jeg. Var i grunnen ikke ment som noe klageinnlegg, men ser at det kan se sånn ut. Trengte bare å få ut litt tanker.
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Det kommer skal du se....:). Da jeg var like gammel som deg hadde jeg ingen utdannelse, og en selvtillit på null. Jeg hadde alltid drømt om å bli førskolelærer, men trodde aldri jeg ville klare det.......jeg har tatt bittesmå steg av gangen........for fire år siden var jeg ferdig med utdannelsen, i fjor tok jeg videreutdanning....og for to uker siden fikk jeg meg fast jobb:):)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer med ny jobb, tipper det er herlig:) Selvtilliten min er rimelig på null den også, og det er ikke noe kult. Skulle ønske jeg kunne bare gå i posten og hente litt selvtillit, sånn at jeg slapp å se sånn ned på meg selv.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 hmm Mona da, du med den nydelige stemmen din*ser på*måkke tenke sånn om deg sjøl=)du er jo en fantastisk herlig jente=D og du jeg er 29 år og ikke kommet så veldig langt i livet mitt heller;o) så ikke bry deg om alderen, er bare noen tall som henger som et vedheng, dem betyr VELDIG lite;o) klemmepå
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Takk vennen, så søt du er:) Vet forsåvidt at alderen bare er et tall, men du vet...sånn med musikken f.eks...man må jo helst være 15 år for å slå igjennom nå, ellers er man eldgammel:-s
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Den kommer med alderen. En av fordelene med å eldres:):). Husker jeg ble fortalt det da jeg var yngre....tenkte det bare var noe tull - men det er helt sant! Jeg er fremdeles usikker på en del ting, men jeg tør mye mer stå for den jeg er og være stolt av det. Skulle ønske jeg kunne ha sendt deg et pust av selvtillit - for jeg vet så inderlig godt hvordan der er å være der du er nå.... En god klem får du iallefall:)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 når man ser ut som deg mona så trenger man ikke slå igjennom når man er 15, går helt fint sjøl om man er 35 ( bare for å si et tall) som sagt over her, jeg var så puslete og hadde så utrolig lite selvtillit i mine yngre dager, men dte er noe som har vokst på meg, dessuten tror nok folk at jeg har mer selvtillit enn jeg egentlig har;o) trer på meg en maske=P neida er ikke så gale, men har en veldig utadvendt tone som bare er vokst på meg på ett sett vis, men jeg er ikke den mest utadvendte liksom=)
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2007 Tusen takk for det, ble faktisk litt gladere allerede:) Det er slitsomt å gå rundt å være usikker og nervøs hele tiden, og jeg gleder meg til den dagen jeg kan gi litt faen og være meg selv 100%. Takk for at du tok deg tid til å svare.
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2007 Tullejenten, så søt du er. Det var fint sagt selv om det ikke var helt sant;) Alt ordner seg vel for snille jenter, men det var det da......:-/
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 hmrf jeg tuller ikke mona*ser såret på*
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2007 *lager dådyrøyne og smiler fiiiiint*
*dum&deiLig*™ Skrevet 20. juni 2007 #17 Skrevet 20. juni 2007 Har du prøvd å skaffe midler til å starte for deg selv? Søke på stipender, grunder-midler, skaffe deg en partner/investor osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå