Gå til innhold

Angående amming under høring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det har sklidd litt ut i debatten under. Jeg har ikke svart der pga av alt rotet, men må si at jeg er IKKE imot offentlig amming. Babyer må jo få mat, men en kan prøve å være litt diskrèt.

Når det gjelder det EGENTLIGE temaet i den første debatten så synes jeg ikke amming hører hjemme under en høring eller et møte. Som det stod i den opprinnelige artikkelen reagerte folk fordi de mente det var useriøst og at hun umulig kunne konsentrere seg 100% om det som foregikk på møtet. Er helt enig, om hun ikke kan gi hele sin oppmerksomhet til høringen bør hun ikke være der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har sklidd veldig ut..jeg har tatt helt av gårde,må bare la vær å lese flere innlegg..Ang. det egentlige temaet : Jeg for min del skjønner ikke hvorfor hun var der i det hele tatt...har hun ikke permisjon? men nå var hun der og barnet var der og det ble sultent..hva skulle hun gjøre?Gå ut? ja kanskje det..men hun gjorde ikke det,jeg ser bare ikke det store problemet her. Jeg klarer forresten fint å følge med på andre ting selv om jeg ammer...det gjorde kanskje hun også? men det er kanskje forskjellg fra folk.

Skrevet

Mulig hun klarte å følge med på det som foregikk, men har forståelse for andre som synes det var forstyrrende. Når en er på et slikt møte bør en konsentrere seg om det som foregår der og unngå å forstyrre andre med amming eller andre ting.

Skrevet

Enig i det,tror jeg i utganspunket hadde syntes det var litt forstyrrende med en baby til stedet i det hele tatt,de er jo ikke alltid like stille og rolige kan du si =)

Skrevet

Hehe, nei. Var det jeg og tenkte. Tror nok uansett jeg hadde blitt litt ukonsentrert om noen andre hadde en baby med på møte på jobb, men det er vel fordi jeg har så lyst på en selv :-)

Skrevet

Synes det var kjempe flott at hun gjorde det! Når man er på et slikt møte burde man være mere profesjonell en som så, en at knapt synlig pupp skal vippe noen av pinnen!

At hun velger å møte opp en høring selv om hun har med babyen sin, viser bare at hun er en engasjert politiker, og det trenger vi jo.

Skrevet

Poenget var jo at det hele ble filmet og det ble gjort lydopptak....

Hvem av oss ammer foran kamera? Så hele landet kan se det etterpå?

Det var det jeg reagerte på iallefall. Det var unødvendig å amme der og da.... Det blir så blottende og lite diskret. Ikke nødvendig å støte folk hvis man kan unngå det heller :)

Er ikke i mot amming, har selv ammet gutten min til han var 7 mnd og syntes det var helt ok.

Hilsen en av de anonyme som svarte på den lange tråden :)

Skrevet

Pussig.... Da jeg i den andre debatten sa at jeg aldri ville ammet på jobb, men vært hjemme i fødeselspermisjon fikk jeg så det smalt av *Vi vil bli 4* , og når jeg svarte på det igjen ble jeg kalt et hespetre og bedt om å brenne !?!? Ja, ja, bare glad du endelig ser poenget mitt, jeg. Man ammer ikke i et møte på jobb, da tar man fødselspermisjon. Cafeer og andre affentlige steder blir en annen skål.

Skrevet

jeg er ikke int. i å krangle med deg igjen anonym...men ikke gidd å kom her med dine krokodilletårer! Du vet at det var mer enn det du skrev.....Jeg tenner ikke på alle plugger for ingenting!

Jeg har aldri sagt jeg ikke fattet poenget med den opprinnelige saken..men andre begynte å snakke om å slenge puppene i bordet på cafè og den slags. Jeg har vært sint siden denne debatten startet og nå gidder jeg ikke mer. Jeg vil være venner...vi har forskjellige meninger om denne saken så ikke noe vits å diskutere...Jeg beklager jeg kalte deg for et hespetre,du er helt sikkert ikke det...Ble litt revet med

Skrevet

Kanskje dumt å kalle dette Kranglesiden....

Om det hadde hett Diskusjonssiden ville det muligens blitt litt annen ordbruk her...? Kanskje L I T T sakligere...? ;)

Jeg er ikke den eneste som reagerer på stygge ting som folk kaller hverandre.

Unødvendig å be andre brenne i h...osv.

La oss iallefall være venner og respektere at vi er uenige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...