miniime Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Nå skal jeg for første gagng treffe noen som jeg traff på nettet... Er så utrolig spent!! Hvordan gikk det til med dere?
kajak&Daniel Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg traff ikke min kjære på nettet.. Men mamma og pappa traff sine kjære på internett, og de har det veldig bra nå Mamma og kjæresten er nå snart ferdig med å bygge på hans hus og flytter sammen neste mnd etter å ha vært sammen i 6 år.. Pappa og kjæresten har vært sammen i 3,5 år (tror jeg) og har det også veldig bra:)
*tybber* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg traff min kjære på nettet. Begynte å snakke sammen på en lørdag, søndag møttes vi. Og tirsdag var vi kjærester! *hihi* Man må jo ta noen sjanser innimellom, og for meg gikk det veldig fint! ) Lykke til ihvertfall!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 for 7 år siden traff jeg han som idag er min forlovede, på nettet ) var ikke kjærlighet ved første blikk, men etter hvert som vi fortsatte å prate og møtes, så skjønte vi at vi var "ment to be" flyttet sammen etter 1 år, og har idag en liten krabat på 15 måneder. så det ER mulig å finne varig kjærlighet på nettet! ) men fullt mulig å treffe på en galning og, da ;o)
yinyang Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Søsteren min traff mannen på nett, for over 10 år siden!! Hehe, og er nå gifte, har tre unger, hus og alt! Tror de har glemt at de traff hverandre på nett jeg, er jo så lenge siden. Før msn neste... Det var vel Irc de chattet på, eller noe sånt
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg møtte min kjære på nettet :-) Han kom på middag hos meg en torsdag, og gikk lørdag ettermiddag :-) Etter det var vi mer eller mindre sammen hele tiden.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Min bror traff sin kjære på nettet.. De er nå gift, har hus og skal ha unge til jul.. de har vel vært sammen 5-6 år..
Northernlights Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Jeg traff mannen min på nettet. Ikke sånn sjekkeside,men ei vanlig chatside. Så vi var ikke ute etter noe forhold, men sånn ble det nå likevel,da. =) Har ikke angret meg.Vi har det bra,vi iallefall.Søt liten sønn har vi sammen også =) .....Men jeg har også en ekkel erfaring fra mange år tilbake ang ¨å møtes på nettet (sånn jeg opprinnelig endte opp her i USA), så hos meg kan jeg si det er 50% positive og 50% negative følelser når det gjelder å treffes på nettet. Hemmeligheten er at man MÅ bli kjent IRL også, og ikke bare stole på det man tror man har når man snakker på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå