Gå til innhold

tidlig ul!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man se noe på ul? Er 6+3 i dag - men legen så bare en tom sekk... Muligens antydning til fosteranlegg..? Hva har dere andre sett på så tidlig ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme.

Har skrevet om det i profilen min. Men det står dårlig skrevet med mange skrivefeil. Får ikke endret det, hver gang jeg prøver får jeg bare error når jeg lagrer.

I 6 uke trodde legen det var en tom sekk. Han fant litt grums på ca 2mm som fløt nede i botten på den tomme sekken. Etter mye leting.

Ei lita uke etterpå såg vi hjerte slå, og en liten prikk i midten av sekken. På en måte. Hjerteslagene kom frem som et kryss i overgangen til navlestrengen.

Da vi varpå ul i uke 6 var legen så negativ til det hele at jeg grått meg gjennom helgen. Var så sikker på at vi ikke ville finne noe på ul på mandagen, og at det ville bære rett til utskraping. (Hvertfall dagen derpå)

Skrevet

Da jeg tok invendig ul i uke 7+3 så fikk jeg se et hjerte som banket og høre hjertelyden :))

Skrevet

hadde du målt hcg også da? Mine verdier hadde nemlig ikke økt så mye som de burde på en uke...

Skrevet

Jeg målte i uke 4 og 5. Da poffet det opp. Litt i overkant av hva det burde.

Men i uke 6, da vi ikke fant annet en det legen omtalte som grums, ville han ikke måte hcg.

Han sa at slike målinger ofte ikke er nøyaktige og kan gi et misvisende svar. De stiger jo bare hver 48.time eller noe i den dur?

Skrevet

ok. Jeg målte for en uke siden og en ny måling i går. Den hadde fordoblet seg visstnok, men det burde den gjort på et par dager....

Skrevet

Jeg så hjerteslagene på innvendig ul i uke 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...