Emmeline med spire Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Skal selv teste i morgen tidlig. IKM var på mandag 18. Neg. test på morgenen men kunne skimte en svak svak svak strek etter den hadde ligget for lenge... Ingen TR ennå, bare litt spotting... Er det vanlig å spotte selv om en er gravid? Noen som vet?
TussiLussi Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Spotting er ganske vanlig i starten, ja HAdde IKM den 18. jeg også - men tør ikke helt svi av testen enda.... tror jeg produserer hgc litt seint, for jeg husker jeg drev på fælt med testing de første dagene etter IKM forrige forsøk. Har masse "stikkinger" i magen, hard følelse + at puppene nesten detter ut av bhèn.... Håper håper at dette holder stikk - skal prøve å holde meg til neste torsdag - hvis det er noe å fortelle - da er det nemmelig vår 5. bryllupsdag
Talie Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Hei:)Jeg har IKM i morgen, så om ikke tanta kommer på besøk i løpet av natten skal jeg teste. Jeg testet på mandag, men den viste neg. Jeg har spottet siden festeblødningen skulle komme. Krysser fingrene for oss:D xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå