Gå til innhold

Om graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevd å få "menssmerter" et par dager etter ubeskyttet sex (mulig gravid)? Sist jeg gikk gravid fikk jeg ikke disse "smertene" før jeg egentlig skulle hatt mensen. Lurer på om jeg kan være smelt på tjukka igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde menssmerter helt fra EL og hele 1. trimester!:P

Skrevet

Jeg fikk det ikke så tidlig, men ca to-tre uker etter at jeg må ha blitt gravid den første gangen. Jeg visste ikke at slike smerter kunne være et tegn på graviditet, og trodde hele tida mensen var rett rundt hjørnet.

Skrevet

Ja, det trodde jeg også, derfor tok jeg en test (første graviditet) bare for å utelukke graviditeten og så var den jo positiv:) Litt av en følelse. EL denne gangen var vel sånn ca ganske nøyaktig den dagen vi hadde sex, derfor kan det jo hende at det spirer...

Skrevet

Sjansen for det er absolutt tilstede, ja :)

Skrevet

Det er jo enda noen dager til jeg kan ta test. Det er jo nesten ikke til å holde ut:-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hihi...jeg testa også for å utelukke graviditet, men endte opp med positiv test!:P

Har aldri EL-smerter eller 4-ukers syklus, så trodde jeg hadde cyster på eggstokkene siden jeg fikk menssmerter ca 2 uker etter første dag i siste mens, men det var ei spire gitt!

Skrevet

Som selvsagt er mye bedre enn cyster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...