Gå til innhold

Det slår aldri feil......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist middag og vips 3 min.etterpå har snusken hikke imagen...skjer bestandig når jeg har spist,noen som har det likens eller?Så ligger han så langt nede så det er så ubehagelig å kjenne det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

da kan du glede deg til en som hikker utenfor også=)

Skrevet

Han her har også lett for å hikke. Stort sett hver dag faktisk. Er litt plagsomt i lengden, for det gir seg jo "aldri".

Skrevet

Har det på samme måten her;o)

Skrevet

Jepp sånn er min også! Han ligger og langt nede så det er ganske ubehagelig ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...