Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har spist middag og vips 3 min.etterpå har snusken hikke imagen...skjer bestandig når jeg har spist,noen som har det likens eller?Så ligger han så langt nede så det er så ubehagelig å kjenne det...
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 da kan du glede deg til en som hikker utenfor også=)
hamsterpia Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Han her har også lett for å hikke. Stort sett hver dag faktisk. Er litt plagsomt i lengden, for det gir seg jo "aldri".
Mammaaaaaa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jepp sånn er min også! Han ligger og langt nede så det er ganske ubehagelig ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå