Gå til innhold

Dere som merker barnehageklær - se hit !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi skal begynne i barnehage til høsten. tenkte da å merke yttertøy osv. må jo selvfølgelig merke klærne hun har på seg også da.. men skal jeg merke ALT hun har av klær som er fra høst og utover..

hva gjør dere?

er jo synn å feks. ikke merke en genser, åsså mister hun den i barnehagen eller hvor som helst

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker alle klær med tusj for tekstiler, men har tenkt til å bestille merker til å stryke på.

Skrevet

Vi har bestilt å fått hjem her.. tenkte å begynne merkingen etter sengetid for snuppa :P Men merker man ALT eller bare sånne standar barnehage klær?

Skrevet

jeg merker alt enten med vannfast tusj, eller påstrykbare merkelapper.

Ofte jeg finner klær i hyllen til sønnen min som ikke er hans. De er ikke merket, så da er det ikke lett for de som jobber der og finne ut hvem det tilhører..

Skrevet

Jeg merker ALT med en gang det er kjøpt, så er det gjort:-) Truser, gensere, bukser, sko...

Skrevet

Merk ALT ellers vil du fort merke at ting blir borte....

Skrevet

Jeg har kjøpt merker fra markmester og er kjempe fornøyd med de..bare stryker de på..og jeg merker ALLE klærne til Kasper...slitsomt men hvert det da hvis det skulle bli borte:)

Skrevet

Jeg merker rutinemessig alt nytt som kommer i huset. Klær kan jo mistes andre steder enn i barnehagen.

Skrevet

Jobber i barnehage, og mitt tips er: MERK ALT!!!

Merk alt av klær og leker og utstyr, for det er lett at noe blir borte, eller at det blir blandet sammen med andres som har makent. Om du ikke setter på merkelapper, så skriv med tusj eller penn på lappene inni klærne.

Vi som jobber i barnehage, gjør så godt vi kan med å holde orden i barnas ting, men når hvert barn f.eks. har tre par votter, og det er 18 barn, mange har like votter = kaos. Eller når det henger tre kliss like strømpebukser i tørkeskapet, er det lett å henge feil.

Skrevet

Noen merker alt ja, fra truser til ytterplagg.

Jeg jobber i bhg, og synes det er veldig kjekt når foreldra har merka mesteparten av det de har i bhg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...