Mille** Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har vært å kjøpt blomster til hagen, men har jo ikke peiling på sånt da. Det jeg lurer på er om margeritter (er det ikke det de heter...?) kan stå i skyggen, eller må de stå i sola? Og en ting til, må det være hull under blomsterpottene som skal stå ute? )
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 har ikke så veldig peil, men tror de trives best ikke rett i sola. hadde mine rett i sola, og de tørket ut og visnet kjempefort...(men så har jeg ikke så grønne fingre heller da...)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hei, ikke mye peiling på blomster.. Men jeg ha alltid hatt margeritter på trappa mi om sommerern. Da står dem i direkte sollys frem til 17 tiden, så i skyggen resten av dagen/kvelden.. Mest overlevende blomstene jeg ha hatt, dem tåler sol - og regn, sol - og skygge.. Setter dem ut i slutten av mai og har dem like fine frem til september.. Knepp av de visne blomstene og nye vil komme...
Mille** Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Takk for svar dere. Tror jeg setter de på trappa jeg også, så får de sol først på dagen og skygge senere. Får se hvordan de trives sånn etterhvert. )
grå :) Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 kjøper aldri margeritter så null peil på dem, men tror de er slike som tåler ganske direkte sol. ja, du bør ha dreneringshull i pottene. dette fordi de kan drukne hvis det regner mye. det overflødige vanet blir jo stengt inne i potta.
Mille** Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Hehe....ja det er vel ganske logisk *slårsegipanna*. Mamma er hageekspert, men hun har jo aldri tid å hjelpe meg, kan liksom ikke vente lengre med å plante ut syns jeg. Takk for svar. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå