Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hihi... la merke til at det var myyye roping på damen her i dag. Blir du ikke sliten av det, Sjaman? Nå roper jo jeg også på deg... *fy skam meg!*
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hva med en sjaman fanklubb? Jeg er med i hvert fall, hehehe
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 skjemmes litt da...burde rope på spåsiden...de som lurer på spå synes jeg...men skal si deg hvorfor jeg liker meg bedre her...energiene er superpositive her inne for meg...føler meg beklemt på spåsidene... derfor...klem til deg..og vettu...jeg tror faktisk du har noen evner selv jeg...tenkte å fortelle deg noe...men det MÅ vi ta på msn
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er på, så du får bare komme med det:) Da jeg logget meg på i dag og scrollet nedover så dukket nicket ditt opp i "annethvert" innlegg i dag. Tenkte at det måte være slitsomt å hele tiden måtte svare noen på ditten og datten og her kommer jeg og er frekk og beslaglegger enda mer av tiden din! :/ (Sitter egentlig bare her og moter meg opp til å ta kattedoen, sååå koselig med puser, men fy som de skiter!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kan være organisator jeg... Sant vennen?? Lage fan-club for deg... hihi Eller kanskje jeg skal være manageren din... ) klem
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Hvis du skal være manager vil jeg være duskedame
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 juhu... dette blir bra ) All kontakt med sjaman fremover, formidles gjennom meg... thihi
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 kanskje bente lager en sjaman piczo side UTEN rumpebilder...så er kaping sjefsmoderator...hehe har ønsket meg en piczoside lenge men er grønn
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Lager gjerne piczo side til deg jeg... Bare klikk meg på msn'n min en gang, og fortell åssen du vil ha'n... )
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Piczo kan jeg ikke, men en blog kan jeg opprette på 1-2-3 (har laget to hemmeligvenn-sider allerede) rumpa mi holder vi utenfor i denne sammenhengen.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 HA!!!! Du lurer ikke meg - det var det jeg visste jeg. Men neida, kunne ikke tilstá - kjerring. Pøh sjæl din kjeltring..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå