Gå til innhold

Lillegutt er en skikkelig ramp..

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han trodde, før han la seg med hodet ned, at blæren min var en trampoline eller hoppepute og nå som han ligger med hodet bruker han den som en god hodepute og trykker og former som en gal, hehe.. Det føles hvertfall sånn.. Og ribbena til mamma er vist veldig gode å strekke føttene mot, vet ikke om han klør eller om han prøver å utvide plassen, men det kjennes ut som om han trykker oppunder og bak ribbena, det gjør i grunn ganske vondt. Han er akkurat som faren sin, han eier ikke ro i kroppen :-) Men nå som plassen begynne å bli trang så er han roligere. Er 33+5 :-)

Andre som har det sånn?? (Helt sikkert:-)) Men driver å fanatserer om hva bebisen gjør, jeg ser for at han jobber og står i fælt inni der og prøver å gjøre så behagelig som mulig, for selv da vel og merke ikke alltid det er like behagelig for mamma, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det høres litt kjent ut.

Har ALDRI vært oppmerksom på at jeg har en urinblære en gang.. (annet enn når jeg virkelig har skullet tisse da, selvfølgelig).. Men nå kjenner jeg den plutselig ganske ofte.

Hehehe. Merkelig som ting endrer seg med graviditet og alt det her.

Heldigvis ikke så plaget ved ribbeina som mange andre. Det er jeg glad for!

Skrevet

Hehe. ja jeg vet, helt sprøtt.. Takk gud for at han ligger med hodet ned i bekkenet, hadde han ligget lenger opp tørr jeg ikke tnke på hvordan ribbena mine hadde fått gjennomgå, hehe.. Men han er jo så god lillle klumpen min sp han får lov å gjøre å akkurat som han vil. De får han nyte, for når han kommer ut blir det fort satt regler ja :-)

Skrevet

Velkjent fenomen, spesielt det der med ribbeina!

Tvilling 1 ligger med hodet godt plassert ned i bekkenet, har nok bestemt seg for at han SKAL være først ut. Så tvilling 2 tror jeg prøver å finne alternative veier ut - hihi. Hun stanger og dytter ihvertfall veldig mot ribbeina mine, og sparker mot navlen. Skulle tro hun prøver å sparke hull!

Det er nok blitt trangt for de to små nå.Vil gjerne ha dem der en stund til, men det skal bli godt nå de kommer ut og jeg får magen min for meg selv igjen - hehe.

Er 33+5 jeg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...