Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Var hos lege i dag for vurdering av igangsetting, siden edt ikke var modent inni der enda ønsker de å vente til mandag med å bestemme hva de skal gjøre.. skikkelig nedtur, men finnes fortsatt håp da.. uansett får jeg slippe gå overtid (termin om en og en halv uke) sa de, det er for at ødemene i bena kan gi meg blodpropp om de er slik for lenge og fordi jeg har en mild svangerskapsforgiftning... så.. da venter jeg bare på mandag, litt nedfor siden jeg følte det som en kalddusj at jeg må vente enda lengre med alle smertene+ sv forgiftning , men skjønner at det klart er en fordel at det er modent inni der om de setter igang fordi det vil gjøre det lettere for de og bedre for meg..
Kummin&Lillesel Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så krysser jeg fingre for a) at du føder allerede i morgen, helt av deg selv at svangerkapsforgiftningen forgifter seg selv, og tar med seg ødemer og alle andre vondter, slik at du får nyte den siste tiden som gravid. c) at du er moden på mandag, slik at du får bli satt i gang. LYKKE TIL Håper alt flasker seg for deg, til sist!
VinterSol+2 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 skriver under på det Kummin sier! skjønner godt at du er skuffet nå! Du får bare ta det ekstra med ro, drikke mye vann og være snill mot deg selv nå! Og får du det minste hodepine, ubehag i siden på høyre side el,, så ring føden umiddelbart, og stå på ditt!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 takk sitter med beina i været og spiser moreller nå, nettop sovet noen timer så føler meg litt gladere bare av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå