Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 trenger råd og tips om hva som er bra. er det noen av dere som har nedgravd trampoline? trenger man ikke sikkerhetsnett da?
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 vår er ikke nedgravd, men etter jeg hørte om at "alle" hadde det i Danmark (familie derfra) så lurte vi litt på å gjøre det... Da trenger man kanskje ikke sikkerhetsnett... men det spurte jeg ikke om. Snuppa her er bare snart 2 år, så foretrekker uansett det nettet tror jeg...
"Frostpinnen" Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Nå har ikke vi trampoline men om vi hadde hatt det ville jeg uannsett hatt sikkerhetsnett
Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Vi har trampoline med oppblåsbart sikkerhetsnett, og er kjempefornøyd med det. Mini her er 3år og storkoser seg 8-) Vi kjøpte den på finn.no, så jeg aner ikke hvor man kan få kjøpt det nytt da.
somm@r Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Vi har et trampolineanlegg med fem trampoliner. Vi har bygget platting rundt dem. Vi har ikke nett rundt. Disse trampolinene blir brukt av tusenvis av barn hver sommer. I løpet av disse årene har vi hatt ett benbrudd og ett kjevebrudd. Så jeg tror nok at du reduserer en del ulykker ved å grave ned, eller bygge rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå