Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Den siste uken har Hannah HYYYYLT i vogna når vi er på trilletur, høres helt grusomt ut..folk glaner og jeg føler at jeg ikke har noe annet valg enn å ta henne opp..og da stopper hun å gråte med engang og kikker seg fornøyd omkring..hun er 6 mnd.. hvis jeg legger henne ned etter en stund, begynnrer hun å hyle igjen.. Føler meg helt hjelpesløs altså, her om dagen ble jeg nødyt til å bære henne hjem fra tur + trille vogna ved siden av de siste 20 min hjem fra tur, helt gåen når jeg kom hjem.. skal anskaffe meg en bæresele.., men noen som har råd å gi?? Føler ikke jeg har skjemt henne bort heller, er den siste uken hun hjar begynt slik, vil ha med seg alt..er vel det som kanskje er årsaken..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Er det slik både når hun ligger og sitter?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 nei, hun har kun kortermet body og helseteppe..kjenner på henne jevnlig, så det er ikke det.. og det er både når hun ligger og sitter..passer på så hun sitter behagelig, og hun gir seg i det jeg blir nødt til å ta henne opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå