Gå til innhold

Den perfekte mor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Den perfekte mor" strever ikke etter å være eller bli det, hun vet hun er det for sine barn.

"Den perfekte mor" løper ikke rundt å handler alt til barna sine som andre har, hun sørger for at barna har henne.

"Den perfekte mor"trenger ikke følge alt det annbefallingene tilsier, men hun tar det til vurdering ut i fra familiens liv.

"Den perfekte mor" trenger ikke alltid være hjemme sammens med barna,hun lufter seg selv for å få frisk pust.

"Den perfekte mor"vet at å feile er grunnlaget til å gjøre ting bedre neste gang.

"Den perfekte mor"vet at hvis andre sier hun gjør feil,er hun fortsatt trygg på seg selv til å gjøre forandringer eller IKKE.

"Den perfekte mor"trenger ikke vaske kun en gang i uken, men når det er nødvendig.

"Den perfekte mor"godtar andres valg, men står for sitt.

"Den perfekte mor"trenger ikke være med på alt med barna, så lenge barna vet at hun alltid vil være der for de.

"Den perfekte mor" vet at ingentig er å være perfekt, men alt handler om å se barna tilfreds med at hun er den hun er uavhengiv av hvor annerledes hun er og gjør ting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle faktisk tro at det var meg du beskrev her.

Sánn er jeg.

Skrevet

Gud du må ha mindreverdighetskomplekser.... Slapp av, du er sikkert en god mor for dine barn! Husk bare at forvsar ikke er det beste angrep. Du virker som om du skal forsvare deg med nebb og klør, og gir deg jaggu ikkje!

Skrevet

Hørt om IRONI suppehue´? Slá opp i ordboka du lille venn.

Skrevet

He he gir meg ikke??

Fikk et snev av diktering over meg, så beklager at det støter deg=)

Skrevet

Noen har evnen til å lese mellom linjene, det har tydeligvis ikke du..

Gå og les videre i kokeboka du, for suppehue finner du ikke her!!

Skrevet

Siden du trykket direkte pá mitt innlegg og ikke pá Angelicas sá var det vel logisk á tro at det var meg det var myntet pá eller???

Skrevet

De som leser mellom linjene leser ofte veldig galt !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...