Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Takk for koselig treff i dag jenter :-) Jeg tror ikke vi får vært med neste gang, men jeg får vel tåle å gå glipp av et treff vel?? :-) Gleder meg kjempemasse til å se bildene som ble tatt i dag!!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 I like måte. Vi får heller ikke med oss neste treff for da har vi reist sørover til Kristiansand. God sommer enn så lenge. Bilder kommer snart på facebook fra dagens foto shoot.
Bellen^2 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Takk for flott treff og det var kjemegøy å ta bilder! Gleder meg masse til å se resultatene:) Vi får nok heller ikke med oss neste treff, for da er i på biltur opp til bestemor, bestefar og oldeforeldre i Svolvær. Dere får kose dere masse dere som ikke har dratt på ferie enda:)
Tussi og Maja Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Koselig treff nok en gang:-) Veldig spent på å se bildene! Håper hun har fått noen blink-skudd! Jeg får med meg neste treff, men sliter litt med treffet 01.08., da vi nok antakelig er i Trøndelag enda...
Millapril Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Takk for veldig koselig treff og morsom fotoseanse! Gleder meg til å se de ferdige bildene.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Takk for treff i dag (skrev det på Facebook også da, men ingen som er der selv om jeg prøver aldri så iherdig hehe). Om vi skulle trenge flere bilder så kan vi bare oppspore noen turister, plutselig skulle et helt busslass ta bilder av oss jo...det var en bisarr opplevelse. Men fotografen var flink og tålmodig med alle barna våre. Tror det blir bra bilder jeg :-)
Solstråle72 Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Takk for koselig treff. :-) Gleder meg også til å se resultatet av fotograferingen!!
måken og vesla Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Takk for kjempekoselig treff! Jeg er også spent på bildene (må vel skjerpe meg og komme meg oftere inn på facebook)! Neste gang er vi på ferie, men vi kommer på treff i august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå