Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 i morgen skal jeg på sykehuset, for skjekk, pga høyt blodtrykk, eggehvite i urinen og 300 på urat blodprøve. lurer på om andre har vert til skjekk pga det samme, og om noen kunne fortalt meg om hva som faktisk blir skjekket på sykehuset, skal jeg foreksempel ta blodprøve igjen, ultralyd, og skal jeg ha gynekologisk undersøkelse? gruer meg litt,siden jeg ikke aner hva jeg skal for noe!
simo_04+07 Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Da jeg gikk gravid sist, ble jeg sendt til sykehuset for en ekstra kontroll pga høyt blodtrykk, proteiner i urinen + vann i kroppen. Ble sendt rett fra legen. Da jeg kom opp på sykehuset ble blodtrykket målet gjentatte ganger. Etterpå var jeg hos lege og tok ultralyd. PÅ ultralyden sjekket de vekst og gjennomstrømning i navlestrengen. Dette var alt som ble gjort. Jeg var da i uke 30 og hadde en alvorlig svangerskapsforgiftning som ente med innleggelse og lungemodningssprøyter.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ok! glemte å skrive at jeg har vann i kroppen jeg også!, jeg er i uke 39 nå, så da er det vel mulig at jeg blir satt i gang da, om det skulle vere verre enn det var sist jordmor skjekket meg!?
snehvit77 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tipper de skal sjekke om du har svangerskapsforgiftning. Er det tilfelle tar de en ul der de sjekker at babyen har det bra og at den vokser som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå