mummiboy 21.07.06 Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 litt på om du kan spå meg ?? Vi vurderer å prøve å bli gravide igjen, ikke nå, men ikke så alt for lenge til heller Lurer på om du kan se ca når ? kjønn ? og hvor mange barn vi egentlig får ? Jeg vil ha flere barn enn samboeren min vil, men jeg håper jeg vinner den kampen F.datoen min er 10.09.80
SaDa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Sjaman vil helst være i fred innpå her. Dessuten er det maaange som er forran i køen. skriv til henne på spå hvis du må.
mummiboy 21.07.06 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Ok, det har jeg ikke fått med meg ( Håpte bare at hun tok seg tid til meg, men takk for at du svarte da )
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 send meg en pm du...tror det er plass til akkurat 1 til...hehe tar for meg noen i helga...klem
mummiboy 21.07.06 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Åhh tusen takk, da skal jeg gjøre det med en gang ) Takker & bukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå