Gå til innhold

Du sjaman, jeg lurer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

litt på om du kan spå meg ??

Vi vurderer å prøve å bli gravide igjen, ikke nå, men ikke så alt for lenge til heller :)

Lurer på om du kan se ca når ? kjønn ? og hvor mange barn vi egentlig får ?

Jeg vil ha flere barn enn samboeren min vil, men jeg håper jeg vinner den kampen :)

F.datoen min er 10.09.80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjaman vil helst være i fred innpå her. Dessuten er det maaange som er forran i køen. skriv til henne på spå hvis du må.

Skrevet

Ok, det har jeg ikke fått med meg :o( Håpte bare at hun tok seg tid til meg, men takk for at du svarte da :o)

Skrevet

send meg en pm du...tror det er plass til akkurat 1 til...hehe

 

tar for meg noen i helga...klem

Skrevet

Åhh tusen takk, da skal jeg gjøre det med en gang :o)

 

Takker & bukker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...