Learning to fly Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei, jeg har blitt spådd før. Vært hos en dame, og hun fortalte meg alt hun fikk inn i løpet av 45 minutter. Veldig spennende. Hun fortalte litt om økonomien i fremtiden, antall unger vi endte opp med og hvor vi kom til å bo de neste ca ti årene, pluss masse andre ting om meg personlig. Jeg lurer på om noen av de tingene har forandret seg? Dvs økonomi utsikter, antall barn og bosted/land. Artig viss du ville sett på dette. Har lest det du har skrevet i dag ang spåing...håper ikke alt håp er ute. Har foresten aldri sendt deg pm. F.d er 02.06.75
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 ting kan jo forandre seg om du tar valg som er helt en annen retning liksom...men føler ofte at spådamer sier slike ting for å dekke over at alt de sier ikke stemmer...om du skjønner... jeg prøver ofte å være detaljert i det jeg sier...men noen ganger har det vist seg at jeg sa ting som gjelder neste person som skulle bli spådd...helt sprøtt...la oss si jeg sier til deg at du heter eva og har 2 barn...jenter...så kommer neste og sier...sjaman kan du spå meg...hilsen eva med 2 jenter hehe men er på msn i [email protected] klem
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 lurt - og ná la 1479 nye DiB-kjerringer til hotmail-adressa di, og du blir nok en gang oversvómt at kvinnfolk som bare MÁ vite noe i lópet av en halvtime.....
SunRoad. Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hun velger jo selv hvem hun vil "godta" på Msn da...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 ja men nick og emailadresse korresponderer ikke alltid så venter jeg på 1 må jeg jo godta alle 15 liksom...hehe men i kveld skal jeg ha en opprydning...
SunRoad. Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 ja skjønner, hehe.... Men mens jeg "har" deg her, så vil jeg bare si tusen takk for at du gadd å svare på min pm her om dagen, men blei ikke mye klokere...Finner ingenting som kan stemme med det du skreiv =)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 kanskje du ikke skal finne den ennå hehe...du har ennå 2 uker på deg...innen to uker vil de fleste ting som er borte dukke opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå