Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 men... Jeg har en emmaljunga scooter 2007 modell i fargen cerise som aldri blir brukt - har brukt den 4 ganger kanskje. Noen som kunne tenke seg å kjøpe den for 850 kr? Ikke noe feil med vogna, men har vogndilla - og endte like etter kjøpet opp med en OTH. Desverre så har jeg mistet regntrekket... :-( Send meg gjerne en pm.
SaDa Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Leadern: den vogna har jeg og den er ypplig til det. slå til du
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har en Scooter i blått, og skulle såååå hatt en i rosa :-)
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 steike, billig slå til leader.. helt suuuuper vogn!
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 får ikke sendt pm, men er interessert om ikke Leader'n tar'n ;O)
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Har en allerede jeg... hi,hi soft pink. Er utrolig fornøyd med den vogna. Den er veldig stor da, og ryggen kan ikke legges helt ned, men fotbrettet har to posisjoner, ja. Burde ikke reklamere for den til deg da siden jeg gjerne ville ha den selv he,he
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 jeg har den i cerise.. knallfornøyd
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 selene på den er veldig store da! passer ikke engang til storesøster her... Men super vogn ) Vi begynte å bruke den da hun var ca 16 mnd.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Kjempe fin å ha med til Danmark. Kan slå opp fotbrettet og legge ned ryggen. Og du har vel ikke bestilt regn til turen? :-) På vei ut nå, men vi kan hørs etterpå! :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 Dersom du vil ha den Anette så er den din. :-)
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Ingen som vil evt. vil ha en blå da, så jeg kan kjøpe den rosa?:-)
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #15 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har veeeeeeeeeeeeldig lyst på den, men da må jeg få solgt min blå først... vet ikke om jeg får til det. Samboern jobber i Oslo da, så den er jo grei :-)
SnupsaTupsa Skrevet 20. juni 2007 #16 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har "kjøpt" den ) så da har jeg to! en soft pink, og en cerise. hehe Skal si ifra om en av de skal selges. Men da har jeg en quinny freestyle og en søskenvogn for salg snart ;O)
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #17 Skrevet 20. juni 2007 Ååååååå, du altså :-) Sitter du der med TO rosa, som jeg har så lyst på??? :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå