Tre små & mammaen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei! Lurer på hvordan det gå rmed dere? Må si jeg ble berørt av deg og ders historie da jeg så programmet på tv. Håper ikke dette innlegget støter deg, ville bare ønske deg en flott sommer :-) Klem fra
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Trur ikke hun er her inne så mye, men jeg kan sende henne en sms å fortelle at du spør etter henne om du vil ;o)
FrøkenSprøken Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hvem er det? Er det mammaen til Sam? Har lurt litt på hvordan det går med de...
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Nei dette er Hanne. Hun har mistet 3 barn rett etter fødsel.
FrøkenSprøken Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Huff da! Husker ikke henne, men det må jo være helt grusomt! Er det en spesiell grunn til at hun mister barna sine da? Noe galt? Det skal jo ikke være mulig hvis de ikke har en arvelig sykdom eller noe? Uansett, så sender jeg mine varme tanker til henne, og håper at de en dag vil få et friskt barn!
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Det er en gen feil som gjør det. Men dette er Hanne selv flinkere til å forklare en meg. De er de eneste i hele verlden med denne trur man.
Annerledes Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Så kjekt at du spurte etter meg:-) Eg er aldri her inne, men fikk melding fra Cat at eg var etterspurt:-) Går så greit som det er mulig, situasjonen tatt i betraktning. Me kan ikkje forsøke å få flere barn, og det har me innsett at me bare må leve med. Det er en sorg for både mannen min, sønnen min og meg sevfølgelig. Men me er utrulig glad for det me tross alt har i livet vårt!! Eg jobber som kjøkkenansvarlig i en barnehage, og der stortrives eg. Fantastisk kjekk jobb, og utrulig flotte kolleger:-) På søndag er det reprise på tv2 av tv-pastor programmet som eg var med i. Så kommer det andre om fire-fem uker. Legger ved et par linker til noe av det som har vært i avisene med historien vår: http://www.h-avis.no/article/20061006/NYHET/110060021 http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article334666.ece Mange klemmer og ønske om en riktig god sommer til dere alle fra Hanne:-)
Cat.68 Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Kan dere ikke kjøre inom trøndelagen i sommer da Hanne ;o))
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Så godt å høre at alt er bra med dere! Jeg kom akkurat forbi et ukeblad med en reportasje om dere......Så TVpastor programmen også, og det rørte med veldig. Utrolig sterk du må være! Ønsker deg masse lykke til i fremtiden:):) Klem
Annerledes Skrevet 20. juni 2007 #10 Skrevet 20. juni 2007 Hehe...joda Cat ;-) Siden vi skal til Risør, Kvinesdal, og direkte til Oslo etterpå, så er det vel ingen omvei å svippe innom Trøndelag i samme snuen...hehehe... Skulle gjerne gjort det iallefall!!
yasmina Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 hei hei lenge siden sist !!! Tenker ofte paa dere og lurer paa hvordan det gaar med dere. Vi er naa flyttet til midtoesten,men snakker fremdeles om dere. Godt aa hoere at alt gaar bra etter forholdene, og at du trives paa jobb osv . Er viktig med slike ting ogsaa...... Hvordan gaar det med storebror oppi det hele ? Det maa ha vaert utrolig tungt for ham aa takle alt dette..... uansett, stor klem fra
Tre små & mammaen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. juni 2007 Gutten din er nok en flott storebror til englebarna dine og selv om de ikke er her i det daglige, så vil de bestandig være med dere inni hjertet til hver av dere.-) Tusen takk for at du svarte Hanne. :-) Ha en fin sommer til deg, gutten din og mannen din:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå