Gå til innhold

Måtte på sykehuset i natt!


vårina

Anbefalte innlegg

Våknet med masse blod i senga.Kjente ingen smerter men ble livredde.

Kjæresten min ringte sykehuset og siden eg ikke greide å stå oppreist uten at alt sveiv...så sendte de ambulanse.

Var lettere hysterisk når me kom fram...gråt og var sikker på at nå hadde eg mistet.

Ble undersøkt av to kjekke leger...som kalte det styrtblødning.

Var på ultralyd for ca 1 uke siden etter i flere uker ha trod at eg hadde mistet pga langvarig blødning. Da fikk vi se at der var ett hjerte som slo.

Etter å ha vært der en liten stund roet blødningen seg så mye at de ville ta ny ultralyd.....Plutselig så me alle at der tydeligt banket to hjerter nå...TVILLINGER...helt utroligt!

På den forrige ul sa de at eg mest sannsynligt hadde vært gravid med tvillinger og mistet det ene.....Spurte da legene om eg faktisk har vært gravid med trillinger...de kunne ikke si det me sikkerhet...men mest sannsynlig ikke.

Så nå suse det godt i hodene våres og me vett ikke helt ka me ska tro.

Men etter å ha roet oss ned gleder me oss kjempe mye over at der er to spirer i magen min:)

Før me reiste hjem ba eg om en ekstra ul siden den første ble gjordt så fort....ville at de sko være 100% sikkre på at der ikke var flere enn to der inne...hihihihi

Grunnen til blødningen fant de ikke ut..men nå blør eg nesten ingenting....men ska ta det helt me ro de neste dagene.

Hold dere fast jenter!....kjæresten min holde på me storvask nå..mens eg ligge i sengå å slappe av.

Han begynte selv uten mas fra meg....hihihihihhihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, det var litt mer dramatisk enn man gjerne håper på! Men tenk at du har to små i magen din! Det er jo bare fantastisk! Og at alt går bra selv om du har blødd så mye!

 

Snille kjæresten din, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow...var sikkert en skremmende og ubehagelig opplevelse vil jeg tro!!! men du har jo to spirer i magen jo....hehe...kjempegøy:)

hvor langt er du på vei nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9+5 uker på vei.Ska tilbake om to uker for sjekk.

Glede oss til det...regne med å kunne se litt mere da.

Blir spennende dette her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en natt! Skummelt med blødningen, men veldig koselig resultat da. Lykke til videre. Husk å gjør om legene sa, ta det med ro noen dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en opplevelse! Fra bekymring til gledelig overrakelse:)

Kjekt at alt gikk så bra til slutt!!! Ligg i sofaen med god samvittighet:)

Ønsker deg godt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig da! Skal si du har fått deg overraskelser på veien. Skikkelig berg og dalbane. Nå må du kose deg og pleie deg selv i kropp og sjel. Gratulerer igjen og masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...