Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hei.. Skriver på egen tråd jeg.,. Hihi Med meg går det ganske bra.. Får fremdeles ingen mer sex fra sambo, men så har vi heller ikke hatt tid i det siste.. (sambo har jobbet 16 timer i døgnet det siste) Og venter jo mensen søndag så det blir nok lite fram til vi skal på ferie.. (men da har jeg el også..) Og når man er på ferie er sex obligatorisk! Og ofte. hehe.. Hvordan går det med deg da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 hehe..like greit...=oD haha...Ja sex er da obligatorisk da...(Men i vårt tilfelle så får jeg vente til vi kommer hjem.)..hehe..Ja så dere får stå på...Men ikke glem å si til sambo din at dere er i fare sonen da=o)...Veeeldig viktig... Så han har ikke blitt noe mere klar...? Kjedelig å jobbe så mye da. Men se på det at det blir mere penger=o) hehehe...Mer å rutte med når dere er på ferie...=o) Men vet hvordan det er å få lite sex...er skikkelig kjipt... Jeg har det bra jeg..hadde det ikke vært for kvalmen..vil ikke gi slipp...=o( Har ikke lyst å bli mere kvalm...Noen ganger føles det som omjeg må kaste opp...ligger ulmer i magen..kjedelig... Eller så har jeg det bra..Skal begynne å jobbe 2 juli..hehe..har fått meg jobb da..Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre hvis jeg kommer inn på skole også...Vil jo bli ferdig med utdanningen min da...Så får sikker ordnet noe løsning på den ny jobben, de er sikkert såpass grei..eller så får jeg da slutte...Er et vikariat med mulighet for fast ansettelse etter 1/2-08...så får vi se... Med termin den 1-10 mars så har jeg da klart å tjene opp til fødselspenger..det som er viktigst..hihi=o)HVis jeg skulle være gravid nå da...hehe.. Så nå at jeg bommet litt med disse pms og symptomene, men kan jo være at jeg ikke er gravid og er syk i stedet..Unnskyld at jeg ødla tråden din..*klemme* =o) Vet ikke om du vet noe Fertility friend chart jeg..du kan jo titte litt på charten min...Hvis du har lyst... http://www.fertilityfriend.com/home/1a0920 Hadde sex på dag: 7, 10 og 16...Først ble det antatt EL på dag 12..bra jeg hadde sex på dag 10 da... Men så ble den flyttet til dag 17...Enda godt vi hadde sex på dag 16..på natta...hehe...Men vet jo ikke om det er riktig... Guriland så skravlete jeg er...hehe slutter nå. så jeg har noe mer å skrive etterpå...hehehe klem
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Hehe. Bare gøy å skravle! Nå er ikke jeg sånn guru på det der fertillityfriend da, så der kan jeg ikke si så mye.. hehe Du ødela jo ikke tråden min (pms tråden) For mine pms er jo akkurat lik andres gravidsymptomer så jeg synes det er litt morro å se jeg da. hihi. Sambo vet heldivis hele syklusen min da, så jeg slipper å si noe som helst til han. Der er han fult ut oppdatert! Har spurt om hvor lange syklusser jeg har, når el kommer å slikt så når jeg prøver meg på sex når jeg er fruktbar sier han bare nei.. Så det blir spennende å se om det blir noe på meg på ferie. hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 ok..hehe ikke lett å vite med FF...hihi Såpass...Ja, bra han vet da, så kan han ikke bruke at du lurte han=o)...Viste sambo min charten da men tror ikke han skjønte noe..tenkte å gå litt mer inn på det senere...jeg bare viste han skjemaet, fortalte ikke så mye annet enn at nå er jeg like langt som forrige syklus og når jeg fikk mensen sist og sånt...hihi...fortalte ikk om sikksakkene haha..slem ja..menmen, han skal få vite mer en annen dag..=o) han er litt nysgjerrig men prøver å holde seg og meg litt nede..hihi..uff føler som om mensen er på vei...=o(...vondt i magen... vel men du vi snakke s senere...Sønnen min ska ha sommerfest i barnehagen og jeg må til mamma og hente noen krakker=o) Sees i kveld da.. masse klemmer
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Lykke til med forberedelser til sommerfest da! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå