Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Er innom fra bli gravid-deb. Er det noen av dere som har erfaring med akupunktur eller fotsoneterapi før dere ble gravide, og som har noen steder i bergen å anbefale? Takknemlig for alle svar:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 den ene, som ligger gågaten. der er de flinke. der har de alt av alternativ behandling. ellers har du det alternative huset på midttun. ikke så stort som den ene. men koselige og flinke er de
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Takk for svar. Den i gågaten, er det akupunkturklinikken den heter?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Åååh. Hehe! Da skjønner jeg. Takk for svar:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 he he.. lett å misforstå navnet. bare hyggelig og lykke til
Tredjepåplass Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg slet med å bli gravid, men gikk til en akupunktør i Komediebakken. Ble da gravid i 2.pp etter at jeg startet (jeg var bortreist i eggløsningstiden i 1.pp, så kan vel ikke telle den med ) Han er kineser, veldig flink og hyggelig! Han sa at jeg og tre andre som ville bli gravide startet omtrent samtidig, og jeg var den det tok lengst tid for å bli gravid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå