ZamZam Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Føler latskapen komme over meg og jeg sitter så godt her.. Jeg har ikke tid til å sitte her, har 4000 ting som jeg må gjøre og itillegg så har jeg to barn plus her fra kvelden til morgenen. Så jeg burde, må, presse på å gjøre så mye som mulig hele tiden for å bli ferdig med alt som MÅ gjøres og sånn har det vært i hele juni, kommer til å være sånn til langt uti august hvis jeg fortsetter å sitte her. Kan noen ta over latskapen min slik at jeg kan få igjen pågangsmotet jeg TRENGER for å bli ferdig slik at jeg kan sitte her med god samvittighet!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Vil ikke ta over latskapen din.... men kan godt sparke deg i rompa så du kommer i gang. Jeg har vært kjempe fink i dag, har vunnet over skittentøyet!!! Så nå står faktisk vaskemaskinen i ro.Har pusset vinduer og vasket alle vin glass osv glass skapet vårt. *sparker*
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Si fra om du finner det pågangsmotet et sted, da! Kunne gjerne tneke meg et par porsjoner selv.
'utakknemlig bitch' Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Kanskje jeg kan hjelpe.. er kjempe flink idag.. vasker klær, har ryddet og vasket kjøkkenet, tatt gangen, og holder på med stuen.. og har ryddet på badet, vaskerommet og noe på soverommet... jeg er bare såååå flink kanskje noe av mitt guts kan smitte over på dere?
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er hjemme med begge ungne idag - minimais på snart 6mnd holder på å få tenner og er i dårlig humør, 3-åringen har vannkopper og er syk med feber. De få minuttene jeg har fri innimellom frister det mer å slenge rumpa ned på sofaen enn å gjøre husarbeid... men greit, jeg tar kjøkkenet i full fart før gubben kommer hjem - eller minimais våkner, det er vel det som skjer først.
ZamZam Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 JEg har vært flink så langt da, har strøket, vasket og lagt opp klær ( må legge dem i skapet) Har ryddet litt i garasjen, må legge ting som skal ut ditt i kartonger, slik at jeg får muligheten til å la arbeiderene ( som jeg også har stelt godt med i dag) jobbe ferdig inne her. Jeg har hatt fire barn, to av dem ble magisk sendt bort på SFO`en klokken 09. Jeg har oversatt for svogeren min i et møte. Jeg har ryddet og vasket kjøkkenet, magisk Jeg må ordne siden jeg skal ha barna igjen i kveld og da kommer mora for å spise middag sammen med oss. Jeg skal snart i enda et møte ( jippi, disse møtene er så gøyale) Har ordnet pakke til pappa som er laaangt unna, så får han noe å glede seg over.. Nå skal jeg rydde bittelitt her før jeg reiser i møte for så å fortsette med nytt mot når jeg kommer hjem.. Skulle øsnke jeg hadde en dag bare til å leke med barna og bare kose meg med dem, men det må nok vente til jeg blir feridg med bygging og flytting Ha en flott dag! *sender latskapen til en intet anende DIB`er* hahahhaa jeg er sååå ond...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå