Gå til innhold

Å formulere seg "korrekt"...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...så ingen fyrer seg opp eller misforstår hva man mener er visst komplett umulig her inne. Av og til lurer jeg på om folk misforstår med vilje. Kan nesten virke sånn i hvert fall. Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir bare helt matt av hva folk kan "lese inn" i innlegg noen ganger...

Skrevet

Veldig mange bare skumleser og får bare med seg deler av det du skriver. Er lurt å skrive kort og konsist :-)

 

Skrevet

Jeg tror du bare skal gi opp å forsøke en feilfri formulering med en gang, piazava ;-) Grunnen til det er at folk er så utrolig forskjellige, og enkelte er ikke i stand til å skjønne hva som står svart på hvitt om man så skrev det i panna på dem.

Skrevet

Vel, mitt forrige innlegg hadde omtrent 3 setninger, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle fått kortet det ned, akkurat ;o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...