*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 ...så ingen fyrer seg opp eller misforstår hva man mener er visst komplett umulig her inne. Av og til lurer jeg på om folk misforstår med vilje. Kan nesten virke sånn i hvert fall. Sukk...
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Blir bare helt matt av hva folk kan "lese inn" i innlegg noen ganger...
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Veldig mange bare skumleser og får bare med seg deler av det du skriver. Er lurt å skrive kort og konsist :-)
Askepått Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror du bare skal gi opp å forsøke en feilfri formulering med en gang, piazava ;-) Grunnen til det er at folk er så utrolig forskjellige, og enkelte er ikke i stand til å skjønne hva som står svart på hvitt om man så skrev det i panna på dem.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Vel, mitt forrige innlegg hadde omtrent 3 setninger, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle fått kortet det ned, akkurat ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå