lena og tobias med en i magen. Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 hei er det noen fra fredrikstad som vil bli kjent med oss=) jeg og gutten min på 5 måneder skal flytte til barnefaren i fredrikstad og kjenner ingen der så hadde vært litt ko0rselig og blitt kjent med noen=)
MilleMamma Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hei. Jeg er en jente på 22, med en liten gutt på 6 mnd. Jeg flytter til Fredrikstad i neste uke. Sambo kommer derfra. Jeg kjenner heller ingen der og er ikke særlig kjent i byen heller. Blir å være sammen med sambo sine venner i begynnelsen. Vi kunne jo møttes en gang kanskje? Vi har da iallefall litt til felles allerede.. hehe.. Hilsen Kine
lena og tobias med en i magen. Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 hei..=) det hadde vært koselig.. har du msn? litt lettere og prate der? min er [email protected]
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 heihei, jeg er fra sarpsborg, det er jo nabobyen så ... =) gutten min er tre mnd... skal begynne på skole i frstad til høsten.. hvor skal dere flytte ? =)
lena og tobias med en i magen. Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 hei hei.. svarer litt sent men har vært på feri=) har du msn da? bare o0g legge meg til? vi er ikke hlet sikkre enda men skal leie leielihet bare i noen mnd og så kjøpe=) hvilken skole skal du begynne på i fredrikstad da? håper og høre fra deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå