Learning to fly Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Vi var på besøk til min bestemor, barnas oldemor i dag (82 år). Hun har 30 oldebarn:) Da vi skulle gå, fulgte hun oss ned veien. Vi traff på en eldre dame, men yngre enn vår oldemor, da vår oldemor sier til damen: " ser du, du er ikke den eneste med oldebarn:))". Den andre svarer: " nei, men de er jo ikke så ofte hoss deg som hoss meg!!!" Vår oldemor svarer: "men de er så mange på en gang hos meg:)" Den andre svarer: " ja, jeg har bare en og en, og jeg har de ofte, det er så gøy, ellers hadde jeg ikke gjort det". Og tonefallet til de begge var litt "konkuransepreget"! Men for meg hørtes det ut som om at det var noe som var sårt for min bestemor, når jeg hørte åpningsreplikken. Den sa hun i en tone som om at hun ville vise den andre att "hun ble satt pris på også". Uff, gå og besøk de gamle folkens, de trenger å få vite att vi setter pris på de!!
Monajenten Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Huff måtte le litt nå, du skrev på en sånn søt måte, var nesten litt sånn "min pappa er sterkere enn din!"
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hehe, minte meg på da min oldemor var på eldrehjemmet og satt og "konkurrerte" med de andre. De fortalte om oldebarna sine og da brisket hun seg og fortalte stolt at hun hadde et TIPPoldebarn, som attpåtil var oppkalt etter hennes egen mor. Kort tid etterpå døde hun da... Så hun fikk ikke sett tippoldebarnet sitt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå