Gå til innhold

Foeles som om jeg har syklet langt--normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste tre dagene har jeg hatt en merkelig foelelse i underlivet--litt vondt liksom. Jeg proevde aa forklare det for legen da jeg var paa kontroll i gaar men kom ikke paa hvordan jeg helt kunne beskrive det. Legen kjente etter, og hodet er ikke festet ennaa, men hun sa det ser ut som om magen har begynt aa falle litt. (Er i uke 37 i morgen.)

Naa har jeg kommet paa hvordan jeg kan beskrive det--det kjennes akkurat ut som om jeg har vaert paa en lang sykkeltur og er stiv og stoel i underlivet neste dag...slik man blir etter sykkelsetet. Gjoer liksom litt vondt naar jeg gaar, og jeg vagger paa en maate med bena litt fra hverandre naar jeg gaar fordi det foeles ubehaglig aa ha bena tettere sammen. Er dette normalt? Andre som har det saann? Hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var en god beskrivelse - har slitt med å forklare det til samboern her.. hehe. Jepp, har akkurat den følelsen, den har vært der i et par uker nå. Er i 33 uke nå..

Vet ikke årsaken... har antatt att det var noen muskler som har anstrengt seg og er ømme... men det er bare min gjetning..

Skrevet

Tror det er normalt, jeg har det sånn også, føler at jeg går som en cowvboy :P

Men du newyorkmom, skal du tilbake til usa igjen? hadde du i såfall hatt mulighet til å gjøre meg en tjeneste?

Har prøvd å bestille noe i NHL shopen over nett, men det ser ikke ut til at pakken kommer, det er godt mulig jeg har tullet med adressen og sånt altså, men den har ikke kommet til Norge i hvertfall.

Hadde du hatt mulighet til å kjøpe en ting for meg i den shopen og sende til meg her i norge? jeg skal betale alle utgifter altså!

Skrevet

Hei Angell. Vet du--det hadde jeg med glede gjort, men vi skal vaere i Norge et aar naa, saa det gaar dessverre ikke. Saa dumt at pakken ikke kommer da. De har ikke stoppet den i tollen vel? Har erfart at det kan ta sin tid dersom gde gjoer det...

Skrevet

Jeg aner ikke hva som har skjedd med den! På sporingssidene til UPS står det at pakken er levert, så godt mulig den står i tollen. Er det noe mulighet for at jeg kan sjekke det da? for jeg har bestilt for mer enn 200 kroner.

Er en body jeg har bestilt som jeg skal overraske samboern med. Colorado Avalanche body med sokker og lue. Og det kan KUN fås gjennom NHLshopen!

Jaja takk uansett :)

Skrevet

Hei!

Er andregangsfødende og kjenner igjen beskrivelsen din. Nå mot slutten så presser hodet til babyen, uavhengig om det er festet eller ikke, ned mot underlivet og det kan føles ganske så ubehagelig. Er mye nerver der. Den borrer seg nedover på en måte.. Jeg klarte nesten ikke å sitte, måtte sitte på siden for det føltes som jeg satt meg oppå babyen.. Noen ganger føltes det som babyen skulle ramle ut. Dette er helt normalt. Så du kan slappe av og bare tenke på at det er fødselen som nærmer seg :)

Lykke til!

PS! Er smertene helt uutholdelig så er det bare å ringe jordmor å spørre...

Skrevet

Aner ikke om det er noen maate aa spore den paa...lenge siden jeg har bestilt noe til Norge, men det jeg husker er at det kan ta ganske lang tid. Du kan jo se paa internettsidene deres, evt. ringe? Lykke til i allefall. Hoeres soet ut den bodyen!

Skrevet

Takk for god forklaring, tommine. Det er sikkert det som skjer. Det er ikke kjempevondt (i allefall ikke ennaa) men ubehagelig er det, ja. Godt aa vite at det er foedselen som naermer seg...

Skrevet

Sikkert baby som tøyer både musklatur og ledd der nede, og trykker på nerver. Bekkenet som utvider seg.

Hvis du er i tvil, spør jordmor :) De kan mer om slike plager enn en vanlig allmennlege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...