*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Hva tenker dere når det er en prest som sidestiller homofili og pedofili, slik det står i avisa i dag? Er det ikke rett og slett fryktelig pinlig at sånt kommer fra en forkynner av deres religion? Jeg må si at jeg blir en mer og mer standhaftig ateist når jeg leser sånt.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Vel nå er jeg ikke ekspert på Bibelen, men folk er jo forskjellige da... Om det er pinlig...nei synes ikke det jeg...
sunday Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Forstår deg godt, og er helt enig med deg MEN det forandrer ikke det synet jeg har på Gud (er fortsatt kristen og kommer til å oppdra mine barn i kristen tro). Slik jeg ser det er det ikke hva man tror på som er det viktigste men hva slags forhold man har til det man tror på.
Mom2Two Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Det er ikke alle muslimer (veldig få faktisk) som støtter terrorhandlinger og selvmordsbombing, på samme måte antar jeg faktisk at få kristne støtter et slikt utsagn (meg selv inkludert). Det at du konkluderer på dette grunnlaget, sier vel mer om deg og din egen trangsynthet...
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg spør om du synes det er pinlig at en som snakker på vegne av kristendommen uttaler seg på en sånn måte. Hvordan er det dømmende? Hadde jeg regnet med at de fleste kristne var enige, så hadde jeg vel ikke giddet å lage innlegge, det skjønner du vel?
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2007 Regner forresten ikke med at de fleste muslimer hopper opp og ned av glede hver gang det er en selvmordsaksjon heller...
*ulvemor* Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 tror fortsatt på Gud selv om et menneske uttaler seg sånn da..
suseduse Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 syns det er helt vanvittig!!! det ene er frivillig fra begge sider, det andre er et overgrep der den andre parten ikke er frivillig eller for ung til å forstå.. blir så sinna når jeg leser sånt!!! møkkaprest.
*bolla pinnsvin* Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2007 Selvfølgelig gjør du det! Not my point!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå